כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ישועה פלאית

מכה גלים: כך שב הנער שירד מהדרך למסגרת הישיבתית • כל הפרטים

נער שירד מהדרך בעקבות משבר הקורונה שב בימים האחרונים למסגרת ישיבתית • ההורים חשפו את דבר המעשה והעידו על הישועה הפלאית לה הם זכו בזכות קיום הוראתו של הצדיק אשר היה פועל ישועות

מכה גלים: כך שב הנער שירד מהדרך למסגרת הישיבתית • כל הפרטים
הרה"ק רבי שלומק'ה מזוויעהל זיע"א צילום: באדיבות המצלם

משבר הקורונה הנמשך זה שנתיים, גרם לאנשים רבים להיות סגורים בבתיהם. מעבר לקושי הפיזי, רבים עברו משברים נפשיים בעקבות סגירת מקומות עבודה, אי סדרי לימודים תקינים והסתגרות ממושכת בבתים. כזו הייתה משפחת כהן מירושלים אשר בנם, בן הארבע עשר בלבד - שרק לפני כשנה חגג את הבר מצווה, החל לרדת אט אט מהדרך הישרה.

ההורים השבורים, המשתייכים לאחת הקהילות השמורות בירושלים, לא ידעו את נפשם מרוב צער. בנם, שתחילה הפסיק לצאת למנייני תפילה, גילה במהירות סימנים מובהקים של ירידה מהדרך עד כדי אי שמירת תורה ומצוות.

חודשים חלפו מאז - אך ישועה אין. בצר להם נזכרו ההורים כי בכל זמן שהם היו זקוקים לישועה היו מרימים מיד תרומה הגונה לישיבת "בית מרדכי – זוועיהל" מיסודו של הרה"ק רבי שלומק'ה מזוויעהל זיע"א, כאשר מיד לאחר מכן הם היו רואים ישועות למעלה מדרך הטבע – כידוע אמירתו הקדושה כי התורמים למוסדותיו יזכו שהוא עצמו ימליץ טוב בעדם בשמי מעלה.

גם הפעם הם עשו זאת. בעת נתינת התרומה הם בכו את נפשם והעתירו למען בנם שישוב לדרך היישר. ימים ספורים לאחר מכן סיפרו ההורים כי עם נתינת התרומה הם חשו כי משהו מתחולל בנפשו של הנער - זה התחיל בחזרה לחיק המשפחה והתקדם לכך שהנער החל לקבוע שיעורי תורה ולשוב לדרך היישר.

הסיפור נראה כמו ישועה דמיונית, אך ההורים עצמם שפנו למוסדות זוויעהל לשתף בישועה ציינו את הפרטים והוסיפו כי ממש בימים אלה, חודשים ספורים לאחר הרמת התרומה למוסדות הצדיק, ילדם חזר למסגרת ישיבתית. הסיפור שנחשף על ידי ההורים במהלך הימים האחרונים, מכה גלים בקרב מבקשי הישועה, כאשר רבים רואים בכך את קיום הבטחת הצדיק רבי שלומק׳ה מזוועיהל זיע"א, אשר היה פועל ישועות עצום בקרב הארץ.

רבי שלומקע מזוויעהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד