י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הר נוף: תינוק נפצע קשה מפלטת שיש

בצהרי השבת הוזעקו מתנדבי 'החובש הר נוף' לטפל בפעוט בן שנתיים וחודשיים, שסבל מפגיעה קשה מאוד בבטן ובחזה • התינוק פונה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק, כשמצבו מוגדר קשה • לדברי אמו, הילד טיפס על השיש ופלטת השיש התנתקה מהמקום ונפלה עליו

הר נוף: תינוק נפצע קשה מפלטת שיש

בצהרי שבת נפגע ילד במצב קשה, לאחר שככל הנראה מפלטת שיש שנפלה עליו ברחוב האדמו"ר מרוז'ין בשכונת הר נוף בירושלים.

סמוך לשעה 12:40 הוזעקו מתנדבי ארגון החובש הר נוף לבית מתנדב מהארגון שדיווח כי הוא מטפל בילד כבן שנתיים וחודשיים כשהוא מחוסר הכרה. עם קבלת הדיווח ברשת הקשר של הארגון יצאו למקום פראמדיקים וחובשים מהארגון, כשהמתנדב שדיווח על האירוע ממתין להם מתחת לביתו כשהוא מבצע פעילות מצילות חיים.

במהלך הפינוי לבית החולים שערי צדק על ידי ניידת טיפול נמרץ מד״א מרחב ירושלים שהוחזק בשכונה על ידי אחד המתנדבים בשל המצב הביטחוני, הורדם הפעוט בשל חומרת מצבו והונשם כשהוא סובל מחבלת חזה ובטן. בבית החולים הועבר למחלקת טיפול נמרץ.

מבדיקה ראשונית עולה, כי לדברי האם הילד טיפס על השיש ופלטת השיש התנתקה מהמקום, הפעוט נפל על הריצפה והשיש נפל על הבטן והחזה שלו.

מנחם מילר חובש בכיר בארגון 'החובש הר נוף' מספר: ״אני שומע מעבר לדלת ביתי היסטריה. אני מיד פותח את הדלת ושכנים שלי מעבירים לי את הבן שלהם כשהוא מחוסר הכרה. מיד דיווחתי במירס הארגון שאני מטפל בילד פצוע קשה ושאני זקוק לסיוע. תוך כדי טיפול ראשוני מציל חיים ירדתי לאמבולנס ופנינו אותו כשהוא מורדם ומונשם לחדר הטראומה בביה״ח שערי צדק״.

העתירו בתפילה עבור הילד יוסף בן אסתר מלכה לרפואה שלמה.
בית חולים שבת ילד פצוע פלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד