י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התבונן במסך ונדהם מהראב"ד

לעיני האלפים: כך הופתע האדמו"ר מויז'ניץ מפלא הטכנולוגיה

תָּמִים תִּהְיֶה עִם ה' אֱלֹהֶיךָ: התרחשות מעניינת באירוע הענק של 'דרשו' בהיכל 'ארנה'. האדמו"ר מויז'ניץ התיישב וראה מולו (על מסך) את נאומו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך. הרבי לא הבחין שהגר"מ יושב לצידו וחשב כי מה שהוא רואה מולו זו במה נפרדת. בסיום הנאום הרבי הופתע לגלות פתאום שפוסק הדור יושב לצידו וביקש הסברים מהמשב"ק

לעיני האלפים: כך הופתע האדמו"ר מויז'ניץ מפלא הטכנולוגיה
הרבי מויז'ניץ אינו מבחין בהגר"מ שטרנבוך צילום: דרשו

התרחשות יוצאת דופן שאירעה לפני מספר ימים בין האדמו"ר מויז'ניץ לפוסק הדור ראב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה שטרנבוך, מראה עד כמה האדמו"ר, שנלחם בעוז בפגעי הטכנולוגיה, אינו שם ראשו בנושא שרחוק ממנו והלאה.

בתיעוד מאירוע 'סיום דף היומי בהלכה' של ארגון 'דרשו' שנערך בהיכל 'ארנה' בירושלים, נראה האדמו"ר מויז'ניץ כשהוא נכנס למעמד באמצע נאומו של הגר"מ שטרנבוך. הרבי התיישב על מקומו בשולחן המזרח, כשיו"ר 'דרשו' הרב דוד הופשטטר חוצץ בינו לבין הראב"ד.

האדמו"ר ראה מולו את הראב"ד, על מסך, והקשיב לדבריו במשך מספר דקות. הנוכחים תהו לנוכח ההתעלמות של הרבי מהראב"ד, כאשר במשך כחמש דקות הוא לא הביט או פנה לכיוונו אפילו פעם אחת.

בתיעוד נראה כי בסיום הנאום, הרבי מבחין שהראב"ד יושב לצידו ומתפלא מאוד. האדמו"ר, שמתנזר ונלחם בפגעי הטכנולוגיה, לא הבין כי מדובר במסך שמשדר את הנאום, אלא חשב כי הראב"ד יושב מולו על במה אחרת. לכן התקשה להבין איך הוא רואה פתאום את הראב"ד יושב לצידו.

האדמו"ר, כך נראה בתיעוד, פונה למשב"ק ר' שאול גרינברגר ומביע את תמיהתו באוזניו: הרי עכשיו ראה את הראב"ד מולו על המסך, איך פתאום הראב"ד לידו? - המשב"ק מסביר לרבי באריכות כי הראב"ד אכן יושב ממש לידו באולם, ומה שראו ממול זה רק מסך.

הגר''מ שטרנבוך ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד