ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
שניים הופלו בדרך

קיים חשש: בישראל נערכים לתקיפת איראנית

בישראל טוענים כי שני מל"טים ששוגרו מאיראן התפוצצו בעיראק, וקיים חשש שיועדו לפגוע בישראל. במערכת הביטחון מתמודדים עם האיום ונערכים לתקיפה שתגיע

קיים חשש: בישראל נערכים לתקיפת איראנית
מל"ט HERON MK II צילום: התעשייה האווירית

במערכת הביטחון נערכים לאפשרות של מתקפת מל"טים איראנית על ישראל, כך מדווח הערב (רביעי) ב'כאן 11'. לפי הערכות, האיראנים מנסים לבצע מתקפה כזו כל העת. בתחילת השבוע יורטו בעיראק שני מל"טים איראנים והערכה היא שיועדו להתפוצץ בישראל. 

בכיר ישראלי אמר אמש כי "זה כל כך קל לבצע פיגועים עם מל"טים או הפצצות. אז זה סיפור מאוד גדול שאנחנו מתמודדים איתו בכל מיני אמצעים". הניסיונות האיראנים לבצע פעולה התקפית באמצעות מל"טים מגיע העל רגע הטענות של טהראן כי ישראל מסייעת לאמריקאים לתקוף את המורדים החות'ים וארגוני טרור המזוהים עם איראן. 

אמש פורסם כי ישראל שיגרה לווינה שליח לפגישות עם ראשי צוותי המו"מ של ארצות הברית ושאר המעצמות עם איראן, כדי לקבל עדכונים ולהבהיר את עמדותיה בנוגע לחזרה אפשרית להסכם הגרעין.

המהלך החריג מגיע כאשר המו"מ בין הצדדים מגיע לשלבים קריטיים ומכריעים וישראל מעוניינת ככל הנראה להציג את הסתייגויותיה. לפי הפרסום, השליח הישראלי הוא ראש האגף האסטרטגי במשרד החוץ, יוש זרקא. "הוא יפגוש את כל הנושאים והנותנים חוץ מאת האיראנים", כך לפי פקיד ישראלי בכיר.

איראן עיראק תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד