א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אזהרה לשוהים באוקראינה

"אני פחות מתמצא": יאיר לפיד בהתייחסות לזעקת הציבור

שר החוץ יאיר לפיד התייחס לשורת נושאים חשובים המעסיקים את אזרחי ישראל - על מחירי הדיור: "פחות מתמצא בעניין הדיור - אבל לדעתי הממשלה לא מרימה ידיים". על המתיחות באוקראינה: "אם תהיה הסתבכות באוקראינה יהיה קשה לצאת משם". על בן גביר: "חרפה שהוא חבר כנסת"

"אני פחות מתמצא": יאיר לפיד בהתייחסות לזעקת הציבור
יאיר לפיד צילום: מתוך שידורי כאן 11

שר החוץ יאיר לפיד התייחס היום (רביעי) למשבר מחירי הדיור וליוקר המחייה ואמר כי "אני פחות מתמצא בעניין הדיור - אבל לדעתי הממשלה לא מרימה ידיים".

"מצוקת העצמאים אמיתית אבל ממשלה אחראית לא מפזרת כסף ממסוקים", אמר שר החוץ בראיון ל'כאן 11', "לא נהסס להביא לישראל את וולמרט וקוסקו כדי להוריד את המחירים בישראל".

לפיד התייחס גם לדיווח לפיו חברי הכנסת של יש עתיד מחרימים את ועדת הכספים עד ששר האוצר אביגדור ליברמן יפרסם תוכנית לעצמאים. "אנחנו מנהלים ויכוח על הסיוע לעצמאים, נכון שזה יהיה מאחורי הקלעים. מקווה שנביא תכנית כמה שיותר מהר", אמר לפיד.

על המתיחות באוקראינה אמר: "אין תרחיש אחד. האמריקאים טוענים שזה הולך להסתבכות, אנשים חייבים להבין שאם תהיה הסתבכות באוקראינה יהיה קשה לצאת משם".

הוא התייחס גם לעימותים בשייח ג'ראח והנוכחות של ח"כ איתמר בן גביר בשכונה: "חרפה שהוא חבר כנסת. הוא מכביד על כוחות הביטחון, תפקידנו לוודא שזה לא יתלקח עוד יותר".

על הגרעין האיראני אמר: "הסכם שמתגבש לא טוב, ישראל תגן על עצמה בלי לשאול אף אחד".

באשר לשאלה האם טעה 'שברח' למאבטחים ונסע לבד מהבית לכנסת השיב השר לפיד בראיון ל'כאן 11': "זה חוסר אחריות להיכנס לסידורי האבטחה שלי בטלוויזיה".

יאיר לפיד יוקר המחיה כאן 11 מצוקת הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד