י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איום ביטחוני

הקואליציה לא התנגדה: דיון על "ההשתלטות הפלסטינית"

ללא התנגדות מלאה של הקואליציה, מליאת הכנסת אישרה את ההצעה לסדר בנושא 'האיום הביטחוני שבבניה הפלסטינית הבלתי חוקית בסמוך ליישובים ישראליים', והדיון יתקיים לכל היותר בעוד שלושה חודשים

הקואליציה לא התנגדה: דיון על "ההשתלטות הפלסטינית"
מליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מליאת הכנסת אישרה הערב (רביעי) את ההצעה לסדר של האופוזיציה בעניין ההשתלטות הפלסטינית ביהודה ושומרון, ללא התנגדות מלאה של הקואליציה.

הדיון יתקיים ביוזמת כמה מחברי הכנסת שבאופוזיציה, בנושא 'האיום הביטחוני שבבניה הפלסטינית הבלתי חוקית בסמוך ליישובים ישראליים', והוא יתקיים לפי תקנון הכנסת לכל המאוחר בעוד שלושה חודשים.

חברת הכנסת אורית סטרוק, יו"ר שדולת ארץ ישראל, בירכה: "‏סוף סוף! מליאת הכנסת הצביעה עכשיו בעד דיון אישי במליאה בנושא ההשתלטות הפלסטינית על השטח ביהודה, שומרון, ובקעת הירדן".

פורום ציון וירושלים בליכוד מסר: "זה מהלך חשוב ומשמעותי. מזמינים את כל חברי הכנסת של המחנה הלאומי כולל יו"ר תנועת הליכוד ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, לקחת חלק פעיל בדיון החשוב כל כך שיערך בקרוב ויחשוף את האסטרטגיה של הרשות הפלסטינית".

"המדינה חייבת להתעורר ולהתמודד עם הפצצה המתקתקת הזו, שתמנע מצהל לפעול ולתת בטחון שוטף אפקטיבי במרחב. נכון להיום אף גורם מודיעיני בישראל למעט משרד המודיעין לא טיפל בה עד היום, בעיה שאם אכן תתפוצץ היא תפגע בכל עם ישראל והמחדל הזה יהיה יום הכיפורים השני של מערכת הבטחון", הוסיפו.

לפני מספר חודשים תלו כמה עשרות חברי הכנסת מהימין בלשכותיהם מפות של יהודה ושומרון, בהן מסומנות ההשתלטות הפלסטינית בשטחים.

בנייה בלתי חוקית אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד