כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קיבל טיפול בבית חולים ונעלם

רוצח נעצר לאחר שנמלט מהכלא בפעם השנייה

רוצח שנידון למאסר עולם לאחר שהורשע בהריגת שני בני אדם במחוז הריסון במיסיסיפי בארה"ב הצליח להימלט מהכלא בפעם השנייה, קיבל טיפול בבית חולים ונעלם. כעבור יומיים הוא נעצר

רוצח נעצר לאחר שנמלט מהכלא בפעם השנייה
אילוסטרציה צילום: pixabay

אסיר שהורשע בהריגת שני בני אדם נמלט ביום ראשון מכלא במדינת מיסיסיפי בארה"ב, זאת הפעם השנייה שלו, מאז 2018. הוא נתפס לאחר יומיים של מנוסה.

מייקל פלויד ווילסון, בן 51, עשה את הבריחה הנועזת שלו ממתקן הכליאה המרכזי של מיסיסיפי ביום ראשון האחרון, על ידי טיפוס על גדר בגובה מספר מטרים, שעליה חוטי תיל, כך דיווח ה-Clarion-Ledger, מטעם דובר משרד הפנים של המדינה.

וילסון סבל מחתכים בידיו ובזרועותיו במהלך הבריחה והצליח לקבל טיפול ושוחרר פעמיים מבית חולים באזור, נכתב בדיווח. הרוצח המורשע ברח לראשונה ממוסד הכליאה של דרום מיסיסיפי ב-5 ביולי 2018. הרשויות תפסו אותו יומיים לאחר מכן. כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. מייקל פלויד נתפס במחוז הריסון לאחר שגנב מכונית של אישה, שוטרים דלקו אחריו, והוא נעצר לאחר שנגמר לו הדלק.

הוא מרצה מאסר עולם על רצח כפול שביצע בשנת 2014 במחוז הריסון. מספר אנשי צוות במתקן הכליאה המרכזי של מיסיסיפי הוצאו ל"חופשה מנהלית בהמתנה לדין משמעתי", וזאת בעקבות הבריחה האחרונה של ווילסון.

וילסון, בן ה-51, לבש כפפות במהלך בריחתו שנמצאו תקועים בחוטי התיל. גורמים רשמיים הודיעו כי לווילסון היו פציעות בידיים ובפלג גוף עליון מהטיפוס על גדר התיל, למרות המאמצים להזהיר את הציבור מווילסון, הוא הצליח להגיע פעמיים לחדר מיון בבית החולים כדי לטפל בפציעותיו.

אסיר נמלט בריחה מהכלא מאסר עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד