ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

ראש הממשלה: "המבצע עוד לא הסתיים"

ישיבת הממשלה השבועית, התכנסה הבוקר בקריה בתל אביב • ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה: "המבצע יימשך עד שנשיג את היעדים שהצבנו לעצמינו" • יעלון: "לא נתפשר על הפסקת הטרור באופן מוחלט אך נדרש אורך רוח" • איווט ליברמן וגדעון סער קוראים למיטוט החמאס: "צריך לנקות את השטח ולצאת"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"מבצע צוק איתן נמשך", כך אמר הבוקר (א'), ראש הממשלה בנימין נתניהו, בצל המשא ומתן המקרטע בקהיר, התקיימה הבוקר ישיבת הממשלה בקריה בתל אביב.

בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מבצע צוק איתן נמשך. לא הכרזנו על סיומו בשום שלב והוא יימשך עד שנשיג את יעדיו. זה ייקח זמן. ישראל לא תנהל משא ומתן תחת אש ותפעל בכל דרך לשינוי המציאות למען השבת השקט לכל אזרחיה. אנחנו נעמוד יחד באחדות ונחישות עד שנשלים את המלאכה".

שר הביטחון משה יעלון הוסיף: "אם חמאס חושב שהוא יתיש אותנו הוא טועה. לא ננהל משא ומתן תחת אש. אני מבין את תושבי הדרום. לא נתפשר אלא על הפסקת ירי וטרור באופן מוחלט ונמשיך עד שזה יושג. נדרש אורך רוח. לא נסיים את המבצע ללא השבת השקט והביטחון".

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר: "היינו אמורים ללכת על הכרעת חמאס. כרגע אנו רואים שדרישות המינימום שלו הן הרבה מעבר למקסימום שישראל יכולה להסכים. המצב הזה לא יכול להימשך. מה שנשאר זה להכריע את חמאס, לנקות את השטח ולצאת כמה שיותר מהר".

גם שר הפנים גדעון סער אמר: "יש לשבור את הכוח הצבאי של חמאס בעזה. זה היה נכון קודם וזה נכון עכשיו".

שר התקשורת גלעד ארדן התייחס אף הוא להמשך הירי מעזה ואמר כי "לא מדובר בטפטופים אלא בעשרות ניסיונות רצח יומיומיים שחמאס מבצע. אנו מתקרבים לנקודה שבה נצטרך לקבל הכרעה, גם אם מדובר בכיבוש הרצועה ומיטוט חמאס, עם כל המחירים שכרוכים בכך, לא תהיה ברירה. לא נוכל להמשיך ולסבול את המצב זמן ממושך או אפילו קצר".

נתניהו דרום עזה ישראל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד