ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תם עידן הקורונה?

בקרוב תוסר חובת המסיכות; בנט הכריע: אילו הגבלות יוסרו

 בדיון בנושא ביטול הגבלות הקורונה, בהשתתפות שר הבריאות ניצן הורוביץ, אמר בנט: "אנחנו רואים ירידה תלולה במספר החולים הקשים. הגל הזה נשבר" | הוחלט כי מתווה התו הירוק לא יוארך, אך החובה לעבור בדיקת אנטיגן בכניסה לבתי אבות תישאר

בקרוב תוסר חובת המסיכות; בנט הכריע: אילו הגבלות יוסרו
נפתלי בנט צילום: איתי בית און, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הבוקר (חמישי) דיון בעניין הקלת מגבלות הקורונה בסיומו הכריע להסיר חלק מההגבלות לקראת המשך הדיון על הסרת שאר ההגבלות בהם גם חובת עטיית המסיכה בחללים הסגורים.

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס דיון יחד שר הבריאות והדרג המקצועי בסיומו הוחלט סופית שלא להאריך את התו הירוק באירועים המוניים וכן לפטור מחובת בדיקת קורונה קודם הטיסה, כך שהחובה בבדיקה תהיה רק בנחיתה בארץ.

ראש הממשלה בנט אמר בפתח הדיון: "אנחנו רואים ירידה תלולה במספר החולים הקשים. הגל הזה נשבר", תוך שהוא מציין כי "האסטרטגיה שלנו, של כלכלה פתוחה לצד מאבק וביצוע פעולות רבות נגד הקורונה, הביאה את מדינת ישראל להיות המדינה מספר 1 בצמיחה במדינות המפותחות, ולרמת צמיחה כלכלית שלא ראינו מזה 21 שנים".

לדברי בנט, "היינו המדינה הראשונה שסגרה את שעריה באומקירון, לכן זה הזמן גם לשחרר בהדרגה. מבחינתי צריך להיערך לשחרור ההגבלות בקרוב".

בדיון טען ראש הממשלה כי במקביל להסרת ההגבלות "אנחנו גם ניערך לגל הבא. אני רוצה שנפיק לקחים במקומות שצריך מניהול הגל הזה ונבוא מוכנים יותר לתרחישי עתיד".

כאמור, ההחלטות שהתקבלו הם: - מתווה התו הירוק לא יוארך אך חובת ביצוע בדיקת אנטיגן בכניסה לבתי אבות תימשך.

בהמשך יתקיים דיון נוסף על הסרת החובה בעטיית מסיכה בחללית סגורים, וכניסת ילדים זרים שאינם מחוסנים מתחת לגיל 12 יחד עם הוריהם המוחסנים.

נפתלי בנט תו ירוק מסכות בדיקת אנטיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד