י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דואג להסדר הטיעון?

נתניהו מפתיע ותופס צד: שוחח עם חיות ומתנער מח"כ אמסלם

נתניהו נגד אמסלם: יו"ר האופוזיציה יוצא ומבקר את חבר מפלגתו, בגין דבריו החריפים שהשמיע על דוכן מליאת הכנסת כנגד נשיאת בית משפט העליון אסתר חיות | נתניהו סיפר כי שוחח עם חיות: "אמרתי לה שדברי אמסלם לא מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי"

נתניהו מפתיע ותופס צד: שוחח עם חיות ומתנער מח"כ אמסלם
נתניהו ואמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

צעד מפתיע: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שוחח היום (חמישי) עם נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות ואמר לה כי דבריו של חבר הכנסת אמסלם נגדה, אינם מקובלים עליו.

"שוחחתי כעת עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי", כך לפי הודעה שפרסמה לשכת נתניהו.

לדברי ראש האופוזיציה, "בדמוקרטיה אין שום גורם שהוא חסין מפני ביקורת, אבל הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח"כ אמסלם ולעשות משקר זה הון פוליטי הוא מגוחך", אומר נתניהו ומדגיש כי "בפרט על רקע קריאתי להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתמנה הנשיאה חיות, כדי לבדוק את פרשת הריגול החמורה של המשטרה נגד אזרחי ישראל.

כזכור, נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, פרסמה הבוקר (חמישי) מכתב אותו שיגרה לחבר הכנסת דודי אמסלם, בשל דברים שהפנה כלפיה אתמול במליאת הכנסת. "תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל-כך", כתבה חיות.

"אל תחשבי שאנחנו אהבלים", אמר אתמול אמסלם במליאה. "במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים ולא אתן לכם סיוע למה זה שלנו".

במכתב ששיגרה חיות לאמסלם, כתבה: "שמעתי אתמול בצער את דברי הבלע שהשמעת מעל דוכן הכנסת כלפיי וכלפי חבריי השופטים ולא בפעם הראשונה. רציתי לומר לך דוד אמסלם – במעברה שבה נולדתי ובשיכון הצפוף שבו גדלתי היו הרבה אמסלמים, מכלופים, ביטנים ועורקבים לצד מוסקוביצ'ים, הרשקוביצים ורביצים".

דודי אמסלם בנימין נתניהו אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד