י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תהפכו את האירועים למרגשים ומשמחים

לאירועים מרגשים ומשמחים, וכאלה שהם גם קצת פחות: שלושה עסקים מומלצים לשמור בחיוג מהיר

כך תהפכו את האירועים למרגשים ומשמחים
מפתח של רכב צילום: FREEPIK

הוצאות קטנות ויומיומיות זה משהו שכולנו מכירים ורגילים אליו כעניין שבשגרה פחות או יותר. מוצרי צריכה בסיסיים מהסופר, פירות וירקות מהירקן, מוצרי פארם שונים שצריך לקנות מספר פעמים בחודש, ביגוד בסיסי לילדים לבית הספר ולגנים וכן הלאה. נכון, אלו הוצאות שהולכות ומצטברות לכדי סכומים גדולים בסופו של דבר, אבל בפועל אלה דברים שאנחנו לא ממש שמים לב אליהם, לא בודקים אם הם משתלמים או לא ופשוט קונים אותם ככה As is, ונכון שזה הכי כיף שיש?

אז תודו שיהיה כיף גם לבחור בשירותים כאלו שהם גדולים יותר ונחשבים להוצאה משמעותית וכבדה יותר (למשל רכישה של רכב, קנייה של מחשב, שירותי שיפוץ ותיקונים לבית לדוגמה), אך מן הסתם אלו הם דברים שאנחנו לא בוחרים בהם ככה כלאחר יד, ורובינו נעדיף לעשות סקר שוק ולהיות צרכנים חכמים ונבונים לפני שנגהץ את כרטיס האשראי, ובהרבה מקרים גם זה לא מספיק ולפעמים נגלה רק לאחר מכן שעשינו בחירה לא ממש חכמה.

ובכן, בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים נפלאים בתחומים שונים, כאלו שנופלים תחת הקטגוריה של הוצאות לא רגילות, שאתם לגמרי יכולים להיות בטוחים בהם, ואנו ממליצים עליהם רק לאחר בחינה מדוקדקת וקבלת ביקורות מפורטות ממספר לקוחות אובייקטיביים. מוכנים? בואו נתחיל.

שלומית אזרד - סטודיו הבוטיק לכלות שרוצות להגשים את החלום

אירוע החתונה הוא אירוע מכונן ומרגש עבור כל זוג וזוג בישראל, ואין ספק שמדובר על אחד הרגעים בחיים בו מרוכזות הכי הרבה הוצאות חריגות וגדולות ביחד. ובין שלל ההוצאות והספקים שצריך לבחור כמו צלמים, מקום לחתונה, סידורי הושבה, הזמנות וכן הלאה, אין ספק בכלל שהדבר החשוב ביותר הוא הבחירה של שמלת כלה מהממת למאורסת הטרייה. באופן טבעי למדי כלות מחפשות עיצוב חדשני שמתאים לסגנון שלהן, איכות של בדים וחומרי גלם וחשוב גם יחס אישי וליווי צמוד בכל התהליך, ובדיוק בגלל זה כדאי להכיר את סטודיו הבוטיק של מעצבת העל שלומית אזרד.

אזרד סיימה את לימודיה במכללת שנקר לפני יותר מעשור והתמקדה כבר מתחילת הדרך בעיצוב שמלות כלה ושמלות ערב. העיצובים והסגנון המיוחד שלה הכה גלים בעולם והיא הספיקה בשנים הללו לקחת חלק באירועי האופנה הגדולים ביותר בארץ וגם מעבר ליםף עד שהחליטה להגשים את החלום ולפתוח סטודיו בוטיקי משלה בישראל. אזרד מביאה כמובן את הסגנון הייחודי שלה לעיצוב של כל שמלת כלה, היא מקפידה להשתמש אך ורק בחומרי גלם ובדים משובחים שהיא מייבאת מאירופה והיא יודעת להתאים את הסגנון, הגזרה והסטייל לכל כלה באופן אישי. מעבר לכך, כלות שכבר עשו את הבחירה בשלומית אזרד, מספרות על סטודיו עם צוות רגיש, סבלני, קשוב ומכיל שיודע לעזור ולחבק בכל שלב, מה שמביא הרבה מאד מאורסות גם ללכת על איפור ושיער ביום החתונה שם. בשורה התחתונה, בחירה מעולה למי שרוצה להגשים את החלום שלה בענק.

קנדילוק - החבר'ה שיצילו אתכם ברגעים הכי מלחיצים ובלתי צפויים

אם גם לכם יש רכב פרטי, אתם בטח מודעים היטב לעובדה שלצד היתרונות הרבים של אחזקת רכב משלכם, לפעמים יכולים לקרות איתו דברים לא צפויים ולא ממש נעימים, כאלה שגם עשויים לאלץ אותנו להוציא סכום כסף כלשהו. למשל כאשר המצבר ברכב מתקלקל, כשהרכב נגרר אם חנינו במקום אסור וצריך לשחרר אותו, או כשמקבלים בהפתעה הבית דו"ח תנועה על מהירות מופרזת. ולצד כל אלו, אין ספק שהדבר המעצבן ביותר שיכול לקרות זה אובדן של המפתחות, גניבה שלהם, רכב שננעל בלי סיבה ברורה ומסרב להיפתח או כל צרה בסגנון שתתפוס אותנו תמיד ברגע הכי לא מתאים.

אז מה עושים? ברגעים האלו כדאי שנכיר את הטובים ביותר בתחום, צוות המנעולנים המנוסה של חברת קנדילוק שקיבל את ההכשרה שלו בבית הספר המוביל למנעולנות בארצות הברית מציע מגוון רחב של שירותים בפריסה רחב בכל רחבי הארץ: שיחזור מפתחות לרכב, שכפול ושיחזור שלטים, פריצה לרכבים ללא פגיעה במנגנון הנעילה, תיקון מערכות אימובילייזר וקודנים ועוד. את כל זה הם מציעים בזמינות גבוהה 24/7, ומתוך רגישות מלאה והבנה של הצורך בפיתרון מהיר ברגעים הללו, יכול להגיע במקרי החירום הדחופים ביותר לכל נקודה בארץ כמעט בתוך כחצי שעה עד מספר שעות לכל היותר. בקיצור, זה מספר טלפון שאתם רוצים שיהיה לכם שמור ברגעי הצורך.

קרוסלה - להפוך את האירוח בחגים לשונה, מיוחד ובלתי נשכח

אוהבים לארח את כל המשפחה בפסח לסדר מרגש? נהנים שכולם מגיעים אליכם לארוחת שבועות עם גבינות וסלטים? ראש השנה מתקרב ולכולם כבר ברור שאת החג עושים רק אצלכם? ובכן - אם אנחנו מתארים בדיוק אתכם, אנחנו בטוחים שגם חשוב לכם שכל אירוח כזה יהיה שונה וייחודי עד כמה שרק אפשר, ויש לנו את הרעיון המושלם עבורכם איך לגרום בדיוק לזה לקרות.

אז על מתנות לחגים כבר יצא לכם לחשוב? זוהי דרך נפלאה ומצוינת לפרגן לאורחים עם מזכרות נהדרות, ובאתר קרוסלה תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות מדליקות במחירים ממש משתלמים. מתנות מיוחדות לפסח, ראש השנה, שבועות, יום העצמאות ועוד, מארזים מדליקים למבוגרים ולילדים, בקבוקי יין, קופסאות עם מתכונים ומצרכים להכנה של דברים שונים ועוד הרבה מאד דברים שכנראה אפילו לא חשבתם עליהם.

מה שמעניין כאן זה שניתן כמובן למתג כל מתנה, לכתוב את שם האירוע, להוסיף תאריך ואפילו לכתוב באופן אישי את השמות של כל אורח ואורח, וזה הופך את כל זה להרבה יותר אינטימי, קרוב ומיוחד. אם אתם נמצאים בסביבה, תוכלו לקפוץ בתיאום מראש לחנות של קרוסלה בראשון לציון ולפגוש את בעלת העסק המקסימה יפית, שגם תשמח לעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, אבל גם אם זה לא יוצא, אתם לגמרי יכולים להתרשם מכל המבחר אתר, לעצב ולהתאים לכם את המתנות שתרצו, לקבל הכוונה וסיוע מיפית בטלפון אם לא הסתדרתם, ואחרי הכל להזמין את מה שתרצו עד אליכם במשלוח מהיר עד הבית. והנה לכם דרך פשוטה, משתלמת ומקורית להפוך את האירוח בחגים להרבה יותר מיוחד, מרגש ובלתי נשכח!

 

אירוע מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד