ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

משי זהב תוקף: "גדולי ישראל לא מבקרים פצועים"

יו"ר זק"א יהודה משי זהב התראיין לגלי צה"ל ותקף את "הפלס" ואת הגרי"י קלמנוביץ' על דבריו אודות חיילי צה"ל • האזינו

יהודה משי זהב. צילום: פלאש 90
יהודה משי זהב. צילום: פלאש 90

משי זהב: "ביום שישי שהיו שני חיילים הרוגים של גבעתי, וחייל כן חטוף או לא חטוף מה הכותרת של העיתון החרדי 'הפלס' תוקפים את המח"ט וינטר שמשתמש בכיפתו לרעה כדי למשוך חיילים להתגייס לגבעתי"

ברקאי: מה צריך לעשות?

משי זהב: "הציבור החרדי ניסה להתחבר יחד עם ארגוני החסד למען התושבים והחיילים.

הטענות על התקשורת והמנהיגים לא ראינו ביקור אחר של המנהיגים אצל הפצועים ואצל המשפחות השכולות גם בלוויה אמש בכפר סבא לא ראית שחור, ואנחנו יודעים להשחיר לוויות לפחות את המינימום".



מנגד איש העדה החרדית שמואל חיים פפנהיים הגיב לטענות של משי זהב ודווקא כן חשב שיהודה משי זהב מקצין וההנהגה החרדית זהירה בחיבוק.

כאן תקף משי זהב את הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שלטענתו שמע משפט מזעזע מוטב שחיילי צה"ל יהרגו מאשר יחיו, וזה משפט חריג, "אחד כזה צריך להעיף אותו אני לא יודע מאיפה, הוא לא גדול ישראל וספק אם הוא ישראל".

פפנההים: "משי זהב אתה לא תחליט מי גדול ישראל, אני לא מקבל את דבריו של הרב קלמנוביץ יכול להיות שהוא פוליטיקאי. מנגד גאב"ד 'העדה החרדית' אסף מיליון שקל חילק לתלמידי התת"ים בדרום שלא מקבלים מהמדינה".

משי זהב: "זה שלא כל הרבנים גינו את תקיפת החייל בבית שמש זה מקומם", פפנהיים בתגובה: "כל ההנהגה החרדית בבית שמש משתפת פעולה עם המשטרה".
מה בוער רזי ברקאי יהודה משה זהב הרב קלמנוביץ פפנהיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד