כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נפתחה רק לאחרונה

כתובות נאצה מכוערות מחוץ למסעדת 'מרים' היהודית

מסעדה ישראלית שנפתחה לאחרונה באפר ווסט סייד הושחתה בכתובות גסות ואנטישמיות | פוליטיקאים מקומיים פרסמו בטוויטר גינוי לתקרית: "נורא שאנחנו עדיין חיים בחברה שבה זה מותר"

כתובות נאצה מכוערות מחוץ למסעדת 'מרים' היהודית
כתובות הנאצה צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי בבוקר הגיעו בעלי מסעדת 'מרים', בית אוכל ישראלי בשדרות אמסטרדם ורחוב 74 באפר ווסט סייד, שנפתחה ב-24 בינואר, ומצאו שלוש פעמים כתובות נאצה על סככת האוכל החיצונית שלה.

משטרת ניו יורק הגיעה למקום, והחלה בתהליך להסיר את הכיתוב, קצין משטרה אמר שהם חוקרים את האירוע כפשע שנאה, אך לא סיפק פרטים נוספים, כך דיווח אתר חדשות מקומי.

בינתיים, פוליטיקאים מקומיים פרסמו בטוויטר גינוי לתקרית: "לראות את הסוג הזה של גרפיטי זה מגעיל לחלוטין", אמרה קייטלין פולק, עובדת בעסק סמוך כשעמדה מחוץ למסעדה. "זה נורא שאנחנו עדיין חיים בחברה שבה זה מותר ולאנשים עדיין יש את המחשבות האלה, החלטתי לבוא לכאן הבוקר כדי לראות אם אני יכולה לעזור להוריד את הגרפיטי הזה מהקיר", הוסיפה.

נשיא רובע מנהטן, מארק לוין, ששיתף תמונה של הוונדליזם בחשבון הטוויטר שלו, כינה את התקרית "מגעילה". וכתב כי "עלינו לגנות את השנאה הזו בכל מקום שהיא מופיעה, אנחנו לא יכולים לקבל את זה כרגיל".

כתובות נאצה מסעדה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד