י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המתיחות מגיעה לאולפנים

צפו: מכות בשידור חי בטלוויזיה האוקראינית

מכות בין עיתונאי אוקראיני לחבר פרלמנט פרו רוסי בשידור חי. העיתונאי יורי בוטוסוב סטר בעוצמה לנסטור שופריץ' במהלך התכנית 'חופש הביטוי'. השניים התקוטטו למשך כדקה כשחברי הפאנל מנסים להרגיע

צפו: מכות בשידור חי בטלוויזיה האוקראינית
המהומה באולפן צילום: צילום מסך

העיתונאי יורי בוטוסוב סטר בעוצמה לנסטור שופריץ', חבר פרלמנט אוקראיני התומך בנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. השניים התקוטטו למשך כדקה כשחברי הפאנל מסביב מנסים להרגיע.

העניינים התלהטו מאוד בתוכנית האירוח - "חופש הביטוי" שאירח איש הטלוויזיה סאביק שוסטר בטלוויזיה האוקראינית, כאשר עיתונאי הכה באגרוף בפניו של פוליטיקאי פרו-רוסי, כל זאת בזמן שהתוכנית בשידור חי לעיני הצופים ההמומים.

המאבק פרץ כשמחוקק מהמפלגה הפרו-רוסית שבאופוזיציה, נסטור שופריץ', סירב לגנות את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. בשלב מסוים של הדיון, העיתונאי יורי בוטוסוב ניגש לשופריץ' וסטר לו בפניו. נראה כי כמה אנשים באולפן מחאו כפיים כשזה קרה ואז השניים החלו לריב. בוטוסוב אפילו הכניס את שופריץ' ל'מנעול ראש' בשלב מסוים. כשהוא לופת את ראשו.

הקטטה בין בוטוסוב לשופריץ' נמשכה כדקה אחת כאשר אנשים סביבם קראו להם להפסיק. בסופו של דבר הם נפרדו ושופריץ' האשים את בוטוסוב כי הוא "שורט כמו ילדה", כך לפי ה"דיילי ביסט" .

באולפן היו גם ראש ממשלת אוקראינה לשעבר ארסני יצניוק והנשיא לשעבר פטרו פורושנקו. בשלב מסוים לפני פרוץ הקטטה שאל יצניוק את שופריץ' אם פוטין הוא "רוצח ופושע" והמחוקק רק אמר: "תנו לרשויות של אוקראינה לטפל בזה". פורושנקו לעג לתשובה: "יש סוכן רוסי כאן באולפן".

אוקראינה אולפן מכות שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד