ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הסופה 'יוניס'

נס: עץ ענק קרס בפתח המשפחה החרדית

בעקבות הסופה 'יוניס' שפקדה את לונדון והסביבה שהובילה לביטול של מאות טיסות והשביתה את מערך הרכבות, קרס עץ ענקי בפתח ביתה של משפחה חרדית ובנס איש לא נפגע

נס: עץ ענק קרס בפתח המשפחה החרדית
עץ ענק שקרס בלונדון צילום: באדיבות המצלם

השרות המטאורולוגי של בריטניה פרסם אזהרה חמורה באשר לאזור לונדון ולדרום מזרח אנגליה, בשל הסערה 'יוניס' שהביאה עמה רוחות עזות במיוחד, והזהירו כי אף קיימת סכנת חיים.

נס התרחש ביום שישי בפתח ביתה של משפחה חרדית, המתגוררת בשכונת סטמפורד היל בלונדון, כאשר עץ רחב ממדים קרס בשל הרוחות העזות, בנס איש לא נפגע. בתיעוד נראה העץ שוכב בכניסה לבית, חלקו מעל רכב משפחתי.

בזמן הסערה, ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, קרא לתושבי לונדון להישאר בבתים בעקבות הסערה שגרמה לכך שטיסות ורכבות בוטלו. נמל התעופה הית'רו נפגע מאד, יותר מ-430 טיסות בוטלו, ורשות הרכבות ביטלה את כל הרכבות שנכנסו ויצאו עד להודעה חדשה.

ראש עיריית לונדון הפציר בתושבים "להישאר בבית" ו"לא לקחת סיכונים" כאשר משבים של 250 קמ"ש פגעו בבירה. סאדיק קאן גם קרא ללונדונים לא לנוע ברכבים "כי אם לצרכים חיוניים לחלוטין".

משטרת לונדון עדכנה: "קיבלנו יותר מפי ארבע מכמות השיחות שהיינו מקבלים בדרך כלל", זאת על רקע הסופה יוניס שפגעה בדרום מערב אנגליה. בציוץ בטוויטר נכתב: "רוב השיחות נוגעות לשיבושים בכבישים, עצים שנפלו וכבלי חשמל, פסולת מעופפת וגגות שקרסו, שמרו על עצמכם".

קריסת עץ לונדון סופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד