י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"סיכנתי את שמי"

חשיפת ה'פגסוס' בכלכליסט: הלם בטוויטר ובפייסבוק - לאן נעלם תומר גנון?

גולשי הרשתות החברתיות בהלם. לאן נעלמו חשבונות הטוויטר והפייסבוק של תומר גנון, עיתונאי 'כלכליסט' שחשף את פרשת 'פגסוס' - שעות ספורות לאחר שפרסם ציוץ דרמטי, בו הצהיר כי "נשבע, הבטיח והתחייב" למקורותיו, וכי "סיכנתי את שמי הטוב רק כי בדקתי את העובדות"

חשיפת ה'פגסוס' בכלכליסט: הלם בטוויטר ובפייסבוק - לאן נעלם תומר גנון?
הטויטר של תומר גנון צילום: צילום מסך

דרמה ברשתות החברתיות בישראל: הוסרו חשבונות הטוויטר והפייסבוק של תומר גנון, העיתונאי שחשף בעיתון 'כלכליסט' את פרשת 'פגסוס', שבאמצעותה משטרת ישראל חדרה לטלפונים של אזרחים בצורה בלתי חוקית.

גנון עוד הספיק לפרסם הערב (מוצאי שבת) ציוץ בטוויטר שבו הגיב לטענות שעלו נגדו בשבועות האחרונים, לפיהן התחקיר איננו נכון או לא אמין, זאת בעקבות הכחשות המשטרה ואי פרסום הוכחות ברורות למה שנטען בתחקיר.

אך כאמור, בשעה האחרונה, הרשת גועשת לאחר שחשבונותיו הוסרו מהרשת. ייתכן וגנון עצמו מחק את החשבונות אבל רבים מנחשים כי "הסירו" אותם.

תומר גנון. (מתוך פייסבוק)

כאמור, החשבונות "נעלמו" שעות ספורות לאחר ציוץ של גנון, שאולי רמז לבאות. העיתונאי כתב לפני מספר שעות: "‏נשבעתי למקורותי: אגן עליכם עד ש'כל' האמת תתגלה", כתב גנון בחשבון הטוויטר שלו, "הבטחתי: אעשה כל שביכולתי שלא תגמרו כמו ליאורה גלאט ברקוביץ', ענת קם, או אדוארד סנודן".

חשבון הטוויטר של גנון הלילה.

חושף הפרשייה הוסיף כי "התחייבתי: אגן על כל היקר לכם- חירות, משפחה, קריירה- כי בחרתם לא לשתוק ולחשוף את האמת".

הכתב התייחס לטענות נגדו והצהיר: "סיכנתי את שמי הטוב לא בגלל תמימות. רק כי בדקתי את העובדות".

דבריו של גנון מצטרפים לציוץ נוסף שכתב ביום חמישי האחרון‏: "דרכה של האמת, כמעט תמיד, היא לא להתגלות מיד. דרוש זמן וסבלנות, לא תכונה ישראלית בדיוק, עד עד שכל העובדות נחשפות במלואן והתמונה מתגלה".

"אני יודע את כל האמת", גנון הצהיר והוסיף: "גם אתם תדעו יום אחד. אז תזכורת לפעם הבאה שהצווחן התורן מצייץ פה או מגיע לאולפנים לנסות לקעקע את ממצאי תחקיר 'כלכליסט'".

תומר גנון פגסוס כלכליסט טוויטר פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד