כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מחלת ירח?

גבר שהואשם בפריצה טען בחקירתו "צעדתי מתוך שינה"

תושב לואיזיאנה בארה"ב שהואשם בפריצה לרכב, אמר בחקירתו שהוא ביצע את המעשה מתוך שינה, הוא הודה שנכנס לרכב כדי לנהוג בו, אך טען כי לא היה מודע למעשיו. כך מסרה המשטרה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

שוטרים הוזעקו לדיווח על אדם ש"מושך בידיות הדלתות" של כמה כלי רכב בחניון של מתחם דירות באמצע הלילה של יום רביעי האחרון, כך לפי התביעה.

הפורץ לכאורה, כריסטופר סמואל, בן ה-22, בסופו של דבר נכנס לתוך טנדר שברולט, שיוצרה בשנת 1994. כשהמשטרה הגיעה, סמואל הודה לכאורה כי פרץ לטנדר, אך אמר לשוטרים שעשה זאת "בגלל שהוא מתוך שינה". אבל נראה שהשוטרים לא קנו את ההסבר שלו. הוא הואשם בפריצה והוכנס למעצר עד לדיון בעניינו.

פעילות מתוך שינה מכונה בהגה הרפואית - 'מחלת ירח' ומוכרת כהפרעת שינה שהסובל ממנה מבצע פעילויות בעודו ישן, המחלה יכולה להופיע בכל הגילאים ומכונה התנהגות "סהרהורית".

איאן ארמסטרונג אזרח בריטי, הדהים את בריטניה ב-2005. אשתו סיפרה כי היא התעוררה לילה אחד למשמע רעשי מנוע מהחצר האחורית. כשהציצה בחלון, היא ראתה את בעלה קוצר את הדשא במכסחת דשא.

היא סיפרה אז כי היא לא העירה אותו מחשש שייבהל. היא כיבתה את המכסחת וחזרה למיטתה. זמן קצר לאחר מכן, הוא נכנס הביתה וחזר למיטה. לטענתה, היא סיפרה לו בבוקר את אשר אירע והוא סרב להאמין לה. היא הראתה לו את כפות הרגליים שלו שהיו מלאות בבוץ מהגינה.

פריצה לרכב שינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד