כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מה קרה לכסף?

ארגון צדקה לא דיווח לאן נעלמו 60 מיליון דולר והושעה מהפרויקט

אמזון השעתה ארגון ענק מפלטפורמת הצדקה שלה, בגלל שלא חשף לאן נעלמו תרומות בסך 60 מיליון דולר 

ארגון צדקה לא דיווח לאן נעלמו 60 מיליון דולר והושעה מהפרויקט
אילוסטרציה צילום: unsplash

השעיה, שעליה דיווח לראשונה ה-Washington Examiner , מונעת מארגון 'חיי שחורים חשובים' הכנסות מהארגון של אמזון שסיפק 306 מיליון דולר לעמותות צדקה בארה"ב.

חוסר שקיפות פיננסית, תמנע מהכספים שיגויסו ב'אמזון סמייל' להגיע לייעדם, "עד ​​שהם יחזרו לעמוד בדרישות", כך אמר דובר אמזון ל'ניו יורק פוסט'. לא ברור כמה כסף גויס בפלטפורמה.

על פי מסמכים שהוגשו לתובע הכללי של קליפורניה, הקבוצה קיבלה יותר מ-65 מיליון דולר בתרומות מארגון הצדקה, Thousand Currents, אך לא הסכים לחשוף מה קרה לכסף. הגשת המס העדכנית ביותר עבור ארגון הצדקה, משנת 2019, נותנת כתובת בלוס אנג'לס שאינה קיימת, ושני מנהלי הארגון הנותרים לא הצליחו לספק מידע, כאשר אחד מהם אפילו מחק מהמדיה החברתית שלו את האזכור כי הוא מנהל, לאחר שהתקשורת יצרה איתו קשר.

המהלך מגיע לאחר שמבקרי צדקה הביעו דאגה מהנהלת התרומות של העמותה 'חיי שחורים חשובים' איש לא הצליח לומר מי מטפל בכספים ואת חוסר הרצון של הקבוצה לפרסם דוחות כספיים.

מוקדם יותר החודש, הוצאו אזהרות משפטיות לארגון בגלל כישלונו לדווח על מה שהוא עשה עם המיליונים שהתקבלו בתרומות ב-2020. הארגון מארגן הפגנות גדולות בארה"ב במחאה על אלימות יתר מצד שוטרים נגד האוכלוסייה השחורה.

 

אמזון העלמת כספים ארגון צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד