י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אני תוקף אותו"

חריג בספארי: אדם התקרב לתנינים והתגרה בהם

מהמר על חייו: בסרטון שהתפרסם ברשת בימים האחרונים, נראה תיעוד מסוכן של מטייל שקפץ מעל לגשרים, נכנס לחלקת התנינים ומצלם את עצמו בקרבתם | הנהלת הספארי תגיש תלונה במשטרה | צפו

חריג בספארי: אדם התקרב לתנינים והתגרה בהם
התיעוד בספארי צילום: מתוך הסרטון

חריג ברמת-גן: מטייל התפרץ לחלקת התנינים שבספארי ללא רשות העובדים, התקרב לבעלי החיים המסוכנים, התגרה בהם ואף תיעד את עצמו בסמוך אליהם בסלפי שהופץ לאחר מכן ברשתות החברתיות.

בסרטון שפורסם ניתן לשמוע את האזרח כשהוא מתרברב: "אני תוקף אותו, טורף את התנין, שאגה אחת ואני רומס אותו ובולס את כל התנינים".

העיתונאי אור רביד שופך אור על האירוע החריג ומספר כי שוחח הבוקר עם האדם שקפץ לחלקת התנינים בספארי: "ירדתי לתנינים. זה מסוכן קצת - אבל התנין לא חיה מהירה, הוא לא יכול לתפוס אותי. מה המשטרה יכולה לעשות לי כבר. לא יודע למה נזכרו בסרטון הזה עכשיו, זה סרטון מלפני שנה, התבגרתי קצת מאז, זה מעשה לא אחראי. אז הייתי יותר ילדותי".

מהספארי נמסר בתגובה: "אנחנו מכירים את הסרטון ומהרגע שראינו אותו מיהרנו להגיש תלונה במשטרה. מדובר באדם שביקר בספארי וקפץ מעבר לגשרים, לגדרות ולמחסומים שאסור לעבור אותם ובכך סיכן את עצמו. הנהלת הספארי רואה זאת בחומרה גדולה ותבחן נקיטת צעדים נוספים נגד אדם זה. אנא כבדו את בעלי החיים, את הספארי שמרו על הכללים למען בטחונכם".

ספארי תנינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד