י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הילדים ניצלו

בשכונה החרדית: 3 עצים קרסו בזה אחר זה ברחוב מרכזי

הסופה 'יוניס' באירופה: בשכונות החרדיות בלונדון ובאנטוורפן התמודדו עם קריסת עצים סמוך לכניסת השבת. למרבה הנס, האירועים הסתיימו ללא נפגעים בנפש

בשכונה החרדית: 3 עצים קרסו בזה אחר זה ברחוב מרכזי
קריסת העץ באנטוורפן צילום: מענדי וויינגרטן

מספר עצים קרסו בשכונה החרדית באנטוורפן שבבלגיה, שעות ספורות לפני כניסת השבת. קריסת העצים התרחשה בציר מרכזי בשכונה, סמוך לגינה ציבורית גדולה המשמשת את התושבים החרדים במהלך השבוע. בנס לא היו נפגעים.

העצים קרסו בהפרש של שעות ספורות זה מזה. להערכת הרשויות, קריסת העצים התרחשה כתוצאה מרוחות חזקות המנשבות בבלגיה במסגרת הסופה 'יוניס'הפוקדת את המדינה בימים אלו.

על פי עד ראייה ששוחח עם 'בחדרי חרדים', כשעתיים לפני כניסת השבת קרס העץ הראשון. כוחות החירום הוזעקו למקום, טיפלו בנזקים ופינו את הציר. כעבור זמן-מה קרס עץ נוסף, שוב הוזנקו כוחות החירום ופינו את ציר התנועה. כ-10 דקות לפני השקיעה קרס עץ נוסף, שלישי במספר, באותו מקום - והפעם הוא פגע ברכב חולף. למרבה המזל, הרכב נפגע באופן מינורי ולא דווח על נפגעים בנפש.

לדברי עד הראייה, קריסת העצים ביום שישי, סמוך לכניסת השבת, מנעה אירוע חמור ורב נפגעים, זאת לנוכח העובדה כי ביום חול שגרתי, בשעות כאלה, המון תלמידים חרדים עושים את דרכם למוסדות החינוך בעיר, או לחלופין - מטיילים בגינה הציבורית שבסמוך לזירה.

קריסת העצים בשכונה החרדית בבלגיה מצטרפת לשורה של קריסות דומות ברחבי אירופה, כתוצאה מרוחות חזקות הפוקדות את היבשת בימים האחרונים. אמש (מוצאי שבת) דיווחנו ב'בחדרי חרדים' על נס שהתרחש ביום שישי בפתח ביתה של משפחה חרדית, המתגוררת בשכונת סטמפורד היל בלונדון, כאשר עץ רחב ממדים קרס בשל הרוחות העזות. בנס איש לא נפגע. בתיעוד נראה העץ שוכב בכניסה לבית, חלקו מעל רכב משפחתי.

אנטוורפן סופה קריסת עץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד