ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הישג משמעותי

בהצטיינות מיוחדת: תו תקן בינלאומי הוענק למערך התעסוקה של אהל שרה

תעסוקה שווה ומצויינת: מערך התעסוקה של אהל שרה מלווה ומעסיק חניכים ועובדים עם מוגבלויות במגוון רמות תפקוד. מבדק מיוחד של מכון התקנים שנערך השבוע, זיכה את מערך התעסוקה בתו התקן הבינלאומי בתחום החינוך והרווחה

בהצטיינות מיוחדת: תו תקן בינלאומי הוענק למערך התעסוקה של אהל שרה
מרכז אהל שרה צילום: יח"צ

לאחר סדרת בדיקות מיוחדת קיבל מערך התעסוקה של אהל שרה את תו התקן הבינלאומי ISO, תו תקן מחמיר למוסדות חינוך ורווחה. הבדיקה הקפדנית נערכה השבוע על ידי צוות מקצועי של מכון התקנים, האמון על בדיקות בתחום הרווחה. בבדיקה הקפדנית שנערכה, נבדקו כל פעילויות התעסוקה שמבוצעות על ידי אהל שרה.

מערך התעסוקה של אהל שרה בהנהלת הגב' מירי לוסטיג, כולל תעסוקת פנים ותעסוקת חוץ. במערכי התעסוקה של אהל שרה, משולבים אנשים עם מוגבלויות במגוון רמות תפקוד, תוך התאמת העובד ויכולת הביצוע שלו לתחום התעסוקתי. כך שלצד מתחם ה'כישורית' המיועד לאנשים עם מוגבלויות בתפקוד נמוך, ומתחם המע"ש המיועד לבעלי תפקוד בינוני עד גבוה, ויחידת גימלאים המיועדת לאנשים עם מוגבלות בגילאי זקנה, מערך התעסוקה של אהל שרה מפעיל גם תעסוקת חוץ, לבעלי תפקוד גבוה המועסקים במבחר עבודות במשק.

צוות הבדיקה של מכון התקנים, התרשם מהאיכות המקצועית של מערך התעסוקה של אהל שרה וציין כי ניכרים החידושים והחשיבה היצירתית בכלל התוכניות לטובת המועסקים עם המוגבלויות, במיוחד בתקופה של פוסט קורונה בה רבים מהמעסיקים נמנעו מהחזרת העובדים עם המוגבלויות. הצוות ציין במיוחד את יחידת הגימלאים – שהוא תחום שהלוקה בחסר בדרך כלל בענפי התעסוקה לאנשים עם מוגבלויות קוגנטיביות. בנוסף, הצוות התפעל מהקשר החם בין צוותי הליווי והתמיכה במערך התעסוקה, לבני המשפחות והאפוטרופסיים של החניכים והמועסקים.

לדברי מנהלת מערך התעסוקה באהל שרה הגב' מירי לוסטיג: "המבדק הקפדני של מכון התקנים, הוא מאתגר במיוחד אך תודות לצוות הנפלא של מערך התעסוקה עברנו אותו בהצלחה רבה. מערך התעסוקה, פועל בהשראת המייסדים של אהל שרה ובהכוונת ראש המוסדות הרב גינזבורג, על מנת להעניק למועסקים והחניכים הרגשה של שווים וכלים להשתלבות מקסימלים בהתאם ליכולותיהם בכל תחומי החיים. ציון לשבח במבדק זה, מעיד על שמחת החיים ואיכות הליווי שמקבלים החניכים והמועסקים באהל שרה".

אהל שרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד