כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"תתקדמו"

פרשת 'פגסוס' - ב'כלכליסט' מרגיעים: "תומר גנון חי ולא נחסם"

לא היה קורבן לתוכנת פגסוס של חברת NSO: תומר גנון הסיר בעצמו את חשבונותיו מטוויטר ומפייסבוק. ראש חטיבת החדשות ב'כלכליסט' מנפץ את הקונספירציות

פרשת 'פגסוס' - ב'כלכליסט' מרגיעים: "תומר גנון חי ולא נחסם"
תומר גנון צילום: מתוך פייסבוק

תומר גנון, עיתונאי 'כלכליסט' שחשף את פרשת 'פגסוס', לפיה המשטרה חדרה לטלפונים של אזרחים באופן בלתי חוקי - הסיר בעצמו את חשבונותיו ברשתות החברתיות, טוויטר ופייסבוק. זאת, ככל הנראה בעקבות המתקפות נגדו והטענות כי התחקיר שפרסם אינו אמין ולא מספק הוכחות ברורות לממצאיו הדרמטיים.

כמו כן, בעקבות הסערה ברשתות על "היעלמותו" של גנון והניחושים שעלו בעקבותיה - רועי ברגמן, ראש חטיבת החדשות ב'כלכליסט', עדכן היום (ראשון) כי "‏תומר גנון חי, קיים ולא נחסם. תתקדמו".

ההבהרות על היעלמות החשבונות של גנון הגיעו לאחר שפרצה סערה ברשתות בעקבות מחיקת חשבונות הטוויטר והפייסבוק של גנון - שעות ספורות לאחר שפרסם ציוץ דרמטי, בו הצהיר כי "נשבע, הבטיח והתחייב" למקורותיו, וכי "סיכנתי את שמי הטוב לא בגלל תמימות. רק כי בדקתי את העובדות".

גנון עוד הספיק לפרסם אמש (מוצאי שבת) ציוץ בטוויטר שבו הגיב לטענות שעלו נגדו בשבועות האחרונים, לפיהן התחקיר איננו נכון או לא אמין. "‏נשבעתי למקורותיו: אגן עליכם עד ש'כל' האמת תתגלה", כתב גנון כתב בחשבון הטוויטר שלו, "הבטחתי: אעשה כל שביכולתי שלא תגמרו כמו ליאורה גלאט ברקוביץ', ענת קם, או אדוארד סנודן", כתב גנון.

חושף הפרשייה הוסיף כי "התחייבתי: אגן על כל היקר לכם- חירות, משפחה, קריירה- כי בחרתם לא לשתוק ולחשוף את האמת".

הכתב התייחס לטענות נגדו והצהיר: "סיכנתי את שמי הטוב לא בגלל תמימות. רק כי בדקתי את העובדות".

דבריו של גנון הצטרפו לציוץ נוסף שכתב ביום חמישי האחרון‏: "דרכה של האמת, כמעט תמיד, היא לא להתגלות מיד. דרוש זמן וסבלנות, לא תכונה ישראלית בדיוק, עד עד שכל העובדות נחשפות במלואן והתמונה מתגלה".

"אני יודע את כל האמת", גנון הצהיר והוסיף: "גם אתם תדעו יום אחד. אז תזכורת לפעם הבאה שהצווחן התורן מצייץ פה או מגיע לאולפנים לנסות לקעקע את ממצאי תחקיר 'כלכליסט'".

תומר גנון פגסוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד