ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כ-100 מיליארד ש"ח

דירוג עשירי ישראל: הבעלים של העיתון במקום הראשון

'פורבס' מפרסם את רשימת עשירי ישראל: האישה הישראלית העשירה בעולם היא מרים אדלסון, הבעלים של 'ישראל היום'. ומי עוד נמצא ברשימה הנחשקת?

דירוג עשירי ישראל: הבעלים של העיתון במקום הראשון
וילה יוקרתית. להמחשה צילום: freepik

מרים אדלסון, אשת העסקים והבעלים של 'ישראל היום', היא האישה הישראלית העשירה בעולם, כך עולה מנתוני המגזין הבינלאומי "פורבס", שפרסם דירוג של עשירי ישראל. על פי הנתונים שפורסמו, בשבוע האחרון שוויה של אדלסון גדל בכ-200 מיליון דולר והיא מוערכת בהון של 32.1 מיליארד דולר - המקום ה-43 ברשימת עשירי העולם.

במקום השני בדירוג נמצא רומן אברמוביץ', הבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, עם הון המוערך ב-12.8 מיליארד דולר. בשבוע האחרון איבד כ-600 מיליון דולר והתדרדר למקום ה-163 בדירוג העולמי.

אייל עופר, יו"ר 'עופר גלובל הולדינגס', עם הון המוערך ב-11.4 מיליארד דולר - המקום ה-182 בדירוג העולמי. אחיו עידן עופר המחזיק בבעלות "לינב החזקות", חברת "אנסוניה" ההולדית ואחד הבעלים של קבוצת הכדורגל הספרדית "אתלטיקו מדריד" - נשאר יציב עם 9.9 מיליארד דולר והוא במקום ה-219 בעולם.

לאחר מכן, המיליארדר יורי מילנר, המשקיע שעיקר הונו מגיע מחברת DST גלובל, שהגדיל את הונו ב-3 מיליארד דולר ובדרך הוא עקף את טדי שגיא, סטף ורטהיימר ופטריק דרהי. מילנר מוערך ב-7.3 מיליארד דולר והוא במקום ה-358 בדירוג העולמי.

טייקון הטלקום הצרפתי, פטריק דרהי, איבד משוויו סכום המוערך ב-700 מיליון דולר והוא עם הון המוערך ב-6.9 מיליארד דולר והוא במקום ה-379 בעולם.

מי שנועל את הרשימה הוא המיליארדר סטף ורטהיימר עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר - המקום ה-458 בדירוג העולמי.

 

עשירי ישראל פורבס מרים אדלסון ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד