י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כתב אישום

בן הנפטר נדהם: האח התחזה וגנב כספי ירושה

לבית המשפט הוגש כתב אישום כנגד תושב כפר סבא בגין התחזות, שימוש במסמך מזויף וקבלת דבר במרמה, זאת לאחר שקיבל לידיו מחברת הביטוח את חלקו של אחיו בכספי ביטוח החיים שהוריש אביהם המנוח בסך כ-285,000 שקלים

בן הנפטר נדהם: האח התחזה וגנב כספי ירושה
pixabay

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד אור ליכטנשטיין (31) תושב העיר, בגין התחזות לאדם אחר, שימוש במסמך מזויף וקבלת דבר במרמה, זאת לאחר שקיבל לידיו מחברת הביטוח את חלקו של אחיו בכספי ביטוח החיים שהוריש אביהם המנוח בסך כ-285,000 שקלים, תוך שהוא מתחזה לו ע"י שימוש במסמכים מזויפים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עומר גיל, בשנת 2017 נפטר אביו של הנאשם, והותיר אחריו צוואה בה ציווה את כל רכושו לחלוקה שווה בין שני ילדיו – הנאשם ואחיו.

לאחר פטירת האב, הגיש הנאשם תביעה לחברת הביטוח "הראל" במטרה לקבל את חלקו בביטוח החיים של אביו המנוח. בהמשך לכך, העבירה חברת הביטוח לנאשם את חלקו בביטוח החיים בסך כ-285,000 ₪, המהווים מחצית מסכום ביטוח החיים הכולל.

לאחר מכן פנה הנאשם בשנית אל חברת הביטוח, תוך שהוא נחזה לאחיו במטרה לקבל גם את חלקו בביטוח החיים. לשם כך שלח הנאשם דואר אלקטרוני לחברת "הראל" בצירוף מסמכים מזויפים אשר כללו בין היתר צילום תעודת זהות של אחיו ופרטי חשבון בנק שנחזה להיות בבעלות אחיו ובפועל היה בבעלות בת זוגו דאז.

בעקבות זאת, העבירה חברת הביטוח את חלקו של האח בביטוח החיים בסך כ-285,000 ₪, אותם נטל הנאשם לידיו במרמה.

ירושה כתבי אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד