י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נפעל לייצר חלופה ראויה"

חנן מלצר על הכוונת: ארגון העיתונאים בהודעה דרמטית

"המועצה הפכה להיות גוף לא רלוונטי": ארגון העיתונאים פרש ממועצת העיתונות לאחר שהשופט בדימוס מלצר התעקש להמשיך לכהן כנשיא המועצה במקביל לתפקידו כיו"ר חברת הביטוח 'מגדל'

חנן מלצר על הכוונת: ארגון העיתונאים בהודעה דרמטית
צלמים. (אילוסטרציה) צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ארגון העיתונאים הודיע היום (ראשון) על פרישתו מ"מועצת העיתונות בישראל", זאת מכיוון שהשופט בדימוס, חנן מלצר, התעקש להמשיך לכהן כנשיא המועצה במקביל לתפקידו כיו"ר חברת הביטוח 'מגדל'.

ארגון העיתונאים פרסם בחשבון הטוויטר שלו: "‏לפני שעה קלה הודענו על פרישת ארגון העיתונאים ממועצת העיתונות. המועצה הפכה להיות גוף לא רלוונטי עבור העיתונאים בישראל ואנחנו נפעל על מנת לייצר חלופה ראויה לעיתונאים".

בנוסף, בארגון מתחו ביקורת חריפה על המועצה - על היעדר רלוונטיות, ניגודי עניינים, בזבוז כספים והתנהלות בלתי תקינה.

ארגון העיתונאים בישראל נוסד בשנת 2012 כארגון עובדים ענפי, ששם לו למטרה לאגד עיתונאים העובדים כשכירים או כפרילאנסרים באמצעי התקשורת בישראל. הארגון הוקם על מנת להגן על מעמד העיתונאי. באמצע יולי 2012 הודיעה מועצת העיתונות בישראל על קבלתו של ארגון העיתונאים בישראל כחבר במועצה.

בספטמבר 2017 הארגון מנה כ-3500 חברים, והוא ארגון העובדים היציג בכ-25 כלי תקשורת, שבהם גם הוקמו ועדי עובדים, בהם: חברת החדשות, חדשות 10, תאגיד השידור הישראלי "כאן", "ידיעות אחרונות", מעריב, גלובס, ynet, רדיו קול חי, Time Out תל אביב, מוטו תקשורת.

ארגון העיתונאים חנן מלצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד