י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קול ברמה: עו"ד אריאל דרעי מונה למנכ"ל

התחנה החרדית הגדולה בחרה מנכ"ל חדש: לאחר שקיבל את אישור מועצת הרשות השנייה, זכה עו"ד אריאל דרעי בתפקיד

אריאל דרעי. צילום: ינון פוקס
אריאל דרעי. צילום: ינון פוקס

מינויו של עו"ד אריאל דרעי, אשר שימש בעברו כמנכ"ל המכללה החרדית ירושלים, מנכ"ל תנועת "טוב" וראש לשכות שרים במשרדי האוצר ורוה"מ, אושר אמש (ה) על ידי מועצת הרשות השנייה, והוא יכנס לתפקידו באופן מיידי.

עם קבלת אישור המועצה אמר דרעי כי לאור נתוני סקר TGI שפורסמו בשבוע שעבר, לפיהם "קול ברמה" הינה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר, עם 6.1 אחוזי האזנה, הוא רואה בתפקידו שליחות ציבורית מהמעלה הראשונה כשליחם של יותר מ-250 אלף מאזינים מכל שדרות החברה החרדית הדתית והמסורתית בישראל

דרעי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל תנועת "טוב", התנועה החרדית חברתית. במסגרת תפקידו היה אמון, בין היתר, על פיתוח מוסדות התנועה, קידום מיזמים בתחום תעסוקת חרדים ושילובם במערכות האזרחיות והכלכליות וניהול מוסדות החינוך של התנועה. לפני כן שימש כמנכ"ל המכללה החרדית ירושלים של הרבנית עדינה בר שלום, במסגרת זו היה אמון על פיתוח מערך ההשכלה הגבוהה לבני ובנות החברה החרדית ושילובם בשוק העבודה, ואף היה חבר בוועדות ציבוריות וממשלתיות לקידום אידיאל זה.

כמו כן שימש דרעי כיועץ לשר לענייני ירושלים, עוזר לשר התשתיות הלאומיות וכן כיועץ בכיר וראש לשכת השר משולם נהרי במשרד ראש הממשלה ומשרד האוצר.

תחנת הרדיו "קול ברמה" הוקמה לפני למעלה חמש שנים והינה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר, זאת על פי סקרי TGI האחרונים ובכללם זה שפורסם אך בשבוע שעבר.

עו"ד אריאל דרעי מסר עוד כי: "אין ספק שעתידה של קול ברמה עוד לפניה הן מבחינת שיעורי ההאזנה והן מבחינת יכולת ההשפעה זאת בין היתר נוכח השינויים החברתיים והדמוגרפיים העוברים על החברה החרדית, הדתית והמסורתית בישראל".
קול ברמה דרעי מנכל תחנה רשות שניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד