י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת החופשה בדיון על ההקלות

השרים פרצו בצחוק - בנט תיאר: "אני וגילת - עוברים למדינה אחרת"

הפיג את המתח סביב סערת החופשה. רה"מ בנט שעשע את השרים במהלך הדיון על הקלות הקורונה כשנתן דוגמה תיאורטית על חופשה שלו עם רעייתו גילת למלדיביים

השרים פרצו בצחוק - בנט תיאר: "אני וגילת - עוברים למדינה אחרת"
בנט בישיבת ממשלה צילום: Yoav Ari Dudkevitch/POOL

ראש הממשלה נפתלי בנט שעשע היום (ראשון) את הנוכחים בדיון שכינס ושבמסגרתו הוחלט על הקלות משמעותיות בהגבלות הקורונה שעוד נותרו במערכת החינוך ובנתב"ג.

במהלך הדיון, ‏רה"מ בנט אמר כי מתווה התיירות חייב להיות פשוט ואז נתן את הדוגמה שגרמה לפרצי צחוק בקרב השרים. "נניח אני וגילת אשתי רוצים להזמין טיסה, דוגמא למלדיביים, אז אנחנו צריכים לקרוא ולהבין מה הדרישות של המדינה הזאת ואם הן לא פשוטות - אנו עוברים למדינה אחרת", אמר בנט בציטוט שפורסם על ידי כתב 'ידיעות אחרונות', איתמר אייכנר.

בנט, שספג קיתונות של בוז בדצמבר האחרון, לאחר שרעייתו גילת נסעה לחופשה בחו"ל למרות המלצה של בעלה לציבור שלא לטוס בעקבות מצב התחלואה - ככל הנראה ניסה להפיג את המתח סביב עניין זה.

כזכור, בשעות הצהריים הכריזו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ על הקלות משמעותיות בהגבלות הקורונה שעוד נותרו במערכת החינוך ובנתב"ג.

לפי ההודעה, כבר מיום חמישי הקרוב (24 בפברואר) יופסקו הבדיקות לתלמידים בחטיבות הביניים והתיכונים. שבועיים לאחר מכן, ב-10 במרץ, יופסקו הבדיקות הקבועות גם לתלמידי בתי הספר היסודיים וילדי הגנים.

הקלות משמעותיות התקבלו גם בנושא התיירות והטיסות בנתב"ג. מ-1 במרץ תותר כניסת תיירים זרים לישראל בכל הגילאים - מחוסנים ושאינם מחוסנים, בכפוף לביצוע שתי בדיקות PCR - טרם ההמראה ובנחיתה בישראל.

עבור ישראלים תבוטל הדרישה לביצוע בדיקת אנטיגן טרם העלייה למטוס. ישראלים החוזרים לארץ יידרשו רק בביצוע בדיקת PCR עם הנחיתה כאן. תבוטל חובת הבידוד לישראלים שאינם מחוסנים, בכפוף לתוצאה שלילית בבדיקת ה-PCR בנתב"ג.

גילת בנט נפתלי בנט חופשה בחו"ל ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד