כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בלב מדינת האויב

בלבוש חרדי מלא • הרב מירושלים מבקר בטהרן • צפו

הרב יעקב הרצוג מירושלים שמבקש לפתוח קהילה יהודית בסעודיה, ביקר במפתיע בטהרן בירת איראן, מבלי שהרשויות שמו לב לכך שהאיש הינו ישראלי. לא ברור מה הוא ביקש לעשות במדינה, אך הוא כבר הספיק לעזוב לסעודיה

בלבוש חרדי מלא • הרב מירושלים מבקר בטהרן • צפו
הרב יעקב הרצוג בסעודיה צילום: באדיבות רועי קייס, כאן 11

מאז הסכמי אברהם פועל הרב יעקב הרצוג, להקים קהילה יהודית בסעודיה, בימים האחרונים הוא ביקר בטהראן בירת איראן האויבת ושיתף בזמן אמת תיעודים מהביקור ללא חשש.

בימים האחרונים הגיע לביקור מפתיע באיראן רב ישראלי המתגורר ברמת שלמה בירושלים. הרב יעקב הרצוג עלה בחודשים האחרונים לכותרות אחרי שתועד בסעודיה מנסה להקים שם קהילה יהודית ולנצל את המומנטום של הסכמי אברהם.

הרצוג בעל אזרחות אמריקנית (בנוסף לזו הישראלית) העלה מאיראן תיעודים שלו לרשתות החברתיות כשהוא מבקר בבזאר של טהראן. במקביל הוא הצטלם עם אזרחים איראנים. ביממה האחרונה הוא עזב את איראן והגיע לסעודיה. הוא עצמו סירב להתראיין בנושא מפאת הרגישות.

אז מה הוא עשה שם? לא ברור, מתוקף ניסיונו והפעילות שלו. מפאת הרגישות הוא לא היה מוכן להתראיין בנושא. אבל הדבר המעניין הוא שמאיראן הוא טס ביממה האחרונה לסעודיה, המדינה שבה הוא מנסה לקדם חיים של קהילה יהודית.

על כל פנים אין ספק שלא כל יום אנחנו שומעים על ביקור של רב ישראלי באיראן, ביקור שמתועד ברשתות החברתיות ולמרות זאת השלטונות או שעצמו עין או שהוא פשוט חמק להם מתחת לרדאר. העיקר שזה עבר בשלום.

יעקב הרצוג איראן טהרן רועי קייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד