י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מנעולן יצאת צדיק, האם מרבית המפרסמים שיצאו צדיקים בתוכנית - משקרים?

התכנית "יצאת צדיק"  פתחה צוהר אל עולמם של בעלי המקצוע השונים ואיתרה לא מעט בעלי מקצוע צדיקים, אותם בעלי מקצוע שנהגו תמיד בהגינות כלפי הלקוח וגבו ממנו שכר טרחה הוגן

מנעולן יצאת צדיק, האם מרבית המפרסמים שיצאו צדיקים בתוכנית - משקרים?
מנעול צילום: FREEPIK

התכנית "יצאת צדיק" שהתחילה את דרכה עם חיים הכט והיום מנחה אותה חיים אתגר, פתחה צוהר אל עולמם של בעלי המקצוע השונים. התכנית איתרה לא מעט בעלי מקצוע צדיקים, אותם בעלי מקצוע שנהגו תמיד בהגינות כלפי הלקוח וגבו ממנו שכר טרחה הוגן, כלומר רק את מה שמגיע להם. התכנית בדקה בעלי מקצוע רבים וביניהם מתקני מזגנים או אינסטלטורים. מבין בעלי המקצוע נבדקו גם המנעולנים, והצדיקים שבהם מביאים בהחלט את הגאווה לתחום.

הכירו את רונן המנעולן הצדיק

רונן המנעולן פועל במשך שנים ומעניק ללקוחות מגוון רחב של שירותים כמו תיקון דלתות, פריצה לרכבים ועוד. רונן שיצא צדיק כמנעולן בעונה 7 מגיע לכל לקוח ומעניק לו את השירות הראוי לו בצניעות, בענווה ועם כל הלב. כל מי שהיה צריך לתקן את הדלת או מי שנקלע מחוץ לרכב יכול להעיד שאין על רונן כשמדובר בתיקון מנעולים. כאשר רונן מגיע כדי לתקן את התקלה, הוא ניגש לעבודה ישר לעניין. ואת זאת אפשר היה לראות בתכנית יצאת צדיק, כאשר רונן תיקן את המנעול במהירות, ובכך שבר שיא ואפילו קיבל מדליה מהג'ודוקה שגיא מוקי בכבודו ובעצמו.

המנעולן המקצועי מבני ברק

בני ברק היא עיר שבה שירותיו של המנעולן המקצועי הם בגדר חובה. העיר הצפופה מונה בתים רבים, ובכל בית יכול להיות איזה מנעול פוטנציאלי שלא עובד כמו שצריך. מנעולן שנושא ונותן באמונה הוא האדם שלו אתם זקוקים כאשר מתגלה בעיה במנעול ואתם לא יכולים לפתוח או לסגור את הדלת. כי כאשר יש בעיה במנעול של הדלת, אתם זקוקים למנעולן קרוב לבית אשר יפתור את הבעיה במהירות.

באילו תקלות מטפל המנעולן?

במהלך עבודתו, נתקל המנעולן במגוון רחב של תקלות. קבלו רק כמה דוגמאות מבין התקלות הדורשות התייחסות:

  • מנעול שאינו מסתובב – אם אתם מנסים לסובב את המפתח והמנעול לא מסתובב, ייתכן שיש צורך לשמן את המנעול. מכל מקום, מומלץ להימנע מניהול "מלחמות" עם המנעול. כשיש ספק, אין ספק. קיראו למנעולן מקצועי.
  • המפתח אינו נכנס לחור המנעול – לפעמים שיניים מעוקמות של המפתח אינן מאפשרות לו להיכנס לחור המנעול. כשזה קורה, מומלץ לשכפל את המפתח ולנסות לפתוח את הדלת באמצעות השכפול. אם הבעיה עדיין לא נפתרה, כדאי לפנות למנעולן.
  • המפתח נשבר בתוך המנעול – מתסכל עד כמה שזה נשמע, גם זה קורה. לא תמיד ניתן לשלוף את שבר המפתח מתוך המנעול. ישנם מקרים שבהם המנעולן יעדכן אתכם שיש להחליף את מנעול הדלת.
  • לא מצליחים לפתוח את הדלת או הרכב – ישנם מקרים שבהם המפתח שלכם אינו מצליח לפתוח את המנעול. ייתכן שהדבר נגרם כתוצאה מתופעת שחיקת הזיזים.

כמה זה עולה?

כאשר מחפשים מנעולן מקצועי כדי לתקן דלת או מנעול, אנו רוצים לדעת את המחירים מראש, וזה מובן מאליו. עלינו להיערך לאפשרות שבה נוציא כסף עבור התיקון, ואנו רוצים לדעת מראש כמה נשלם בדיוק. מטבע הדברים, עלות תיקון התקלה תלויה במורכבות הבעיה. לדוגמה, אם מדובר בבעיה קלה יחסית של החלפת צילינדר של דלת, המחיר עשוי לנוע בין 250 ל-300 שקלים. אך אם יש צורך להחליף דלת שלמה, ייתכן שהדבר יעלה כ-1,000 שקלים ויותר, בהתאם למבנה הדלת. מכל מקום, מנעולן מקצועי הפועל בשקיפות מלאה תמיד ידאג ליידע את הלקוח לגבי המחיר שעליו לשלם וישלח לו הצעת מחיר מסודרת, על מנת שהלקוח יוכל לבחון את הדברים ולאשר אותם. אף מנעולן שמכבד את עצמו לא יתחיל בעבודה לפני שהוא מקבל את אישורו של הלקוח שלו.

מי יכול להיות מנעולן?

מנעולן הוא מקצוע ייחודי מסוגו. אמנם בימינו לפי החוק, אין צורך בתעודה כדי להיות מנעולן, אך חשוב שהמנעולן יעבור קורס מיוחד כדי לדעת איך לגשת למנעול ואך לתקן תקלות קטנות וגדולות כאחד. כדי להיות מנעולן חשוב להבין שמדובר במקצוע בלתי שגרתי עם שעות בלתי שגרתיות. על המנעולן להיות נכון לתת מענה בכל רגע נתון, כן גם בשעות הקטנות של הלילה שבהן אנשים יכולים להיתקע מחוץ לדלת לאחר שחזרו ממסיבה. על המנעולן להעניק מענה טוב ונכון על מנת לפתור את הבעיה ולהושיע. כמו כן, מרבית המנעולנים הם עצמאיים, כך שעם סיום קורס מנעולן, מחכה למנעולן המתחיל עבודת שיווק ופרסום רבה. המנעולן מתחיל לאט לאט, עד שצובר לעצמו שם ומקבל פניות רבות יותר. העיקר לעבוד בהגינות, ואת זאת הוכיחו הצדיקים בתכנית "יצאת צדיק",שכן בסופו של דבר הגינותם והיושר שלהם השתלמו להם, והם זכו בפרסום ענק.

מנעולן – המקצוען שאי אפשר בלעדיו

אם יש בעל מקצוע נחוץ בישראל ובעולם הלוא הוא המנעולן. לא פעם אנו חווים בעיות עם הדלת, נתקעים מחוץ לבית, לא מצליחים לסגור את הדלת או נתקעים מחוץ לרכב. או אז מגיע המנעולן המנוסה והמקצועי כדי להציל אותנו בדיוק בזמן. עבודתו של המנעולן חשובה כל כך, עד שהוא זמין 24/7 כדי לתת שירות. מנעולן מקצועי פועל בהתאם לחוק ויש לו רישיון מיוחד מהמשטרה לעסוק בתחום. ישנם גם מנעולנים מקצועיים ומנוסים שיודעים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפיכך, כאשר אתם מחפשים מנעולן, בקשו המלצות, בררו לגבי שנות ניסיון ובקשו להציג תעודות ואישורים במידת הצורך. מעבר לכך, כדאי לאסוף המלצות על מנעולן מקצועי. אם מדובר במנעולן איכותי, שמו הולך לפניו וניתן להשיג את הטלפון שלו מלקוחות מרוצים שישמחו להביא לו לקוחות אחרים. אז כדאי לשאול אנשים בסביבתכם הקרובה לגבי מנעולן מקצועי או לחפש המלצות בפורומים או ברשתות חברתיות. אם יש מנעולן צדיק הבולט מעל כולם, אתם כבר תקבלו את כל המידע עליו.

מנעולן יצאת צדיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד