ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מרחיבים את החיוך במודיעין עילית

מכבי שירותי בריאות מובילה שיתוף פעולה עם מרפאת ד"ר ג'ייסון לרפואת שיניים מתקדמת

במכבי שירותי בריאות עושים את המיטב כדי שחברי מכבי יקבלו את השירות הטוב ביותר ובמהירות • לשם כך נוצר שיתוף פעולה פורה בין מכבי שירותי בריאות למרפאת ד"ר ג'ייסון הידועה בגישתה הייחודית לילדים ובשירותים ברמה הגבוהה ביותר • מהיום, רופאי השיניים הטובים ביותר זמינים לחברי מכבי בזמני המתנה קצרים יותר

מכבי שירותי בריאות מובילה שיתוף פעולה עם מרפאת ד"ר ג'ייסון לרפואת שיניים מתקדמת
מכבי ירושלים רפואת שיניים צילום: יח"צ

כחלק מהמאמץ של מכבי שירותי בריאות להעניק שירות יעיל, נגיש ואיכותי לחברים, מרחיבה מכבי את שירותי רפואת השיניים במודיעין עילית באמצעות שיתוף פעולה עם מרפאת השיניים ד"ר ג'ייסון הממוקמת ברחוב רשב"י 1 בעיר. שיתוף הפעולה יגביר את הזמינות, יקצר את זמני ההמתנה ויאפשר לחברי מכבי לקבל את שירותי רפואת השיניים האיכותיים ביותר קרוב לבית. 

ד"ר ג'ייסון, מנהל המרפאה, ידוע במומחיותו באבחון מקצועי בכל תחומי רפואת הפה ובאדיבותו לכל פונה. במרפאה שמים דגש על גישה לילדים, וכל הסייעות במקום אמונות בגישה מיוחדת לילדים, כך שגם ילד סרבן במיוחד שחושש מהטיפול, ייאות לקבל את הטיפול ולהתיישב על כיסא הטיפולים הודות ליחסן הנפלא של הסייעות במרפאה.

במרפאה מציעים מגוון רחב של טיפולי שיניים איכותיים: טיפולים משמרים ומשקמים כגון סתימות, עקירות, טיפולי שורש לילדים ומבוגרים, כתרי חרסינה וזרקוניה, ניקוי אבן ועוד. מרפאת ג'ייסון פועלת בהתאמה מרבית לצרכי האוכלוסייה המקומית, ובכך תואמת את ערכי מכבי הדוגלים בהלימה תרבותית והיכרות עמוקה עם המגזר.

במכבי מברכים על שיתוף הפעולה עם מרפאת ד"ר ג'ייסון, המאפשר לשפר את איכות השירות לטובת חברי מכבי ומספק זמינות מרבית לרווחתם. טיפולי שיניים מהווים מרכיב חשוב וחיוני בקרב משפחות, ולכן קיימת חשיבות רבה להרחבת השירות הייעודי במודיעין עילית. מרפאות ד"ר ג'ייסון מברכים גם הם על שיתוף הפעולה שיביא את השירות הטוב ביותר לחברי מכבי בעיר.

מנהל מרחב מודיעין עילית במכבי, מר עוז וולף: "אנו ממשיכים להרחיב ולפתח את שירותי הבריאות במודיעין עילית. חברי מכבי בעיר מקבלים את שירותי הבריאות הטובים ביותר, כאשר במקביל אנו מרחיבים את השירותים הקיימים ועוסקים בפיתוחם של חדשים לטובת החברים. שיתוף הפעולה עם מרפאות ד"ר ג'ייסון הוא נדבך נוסף במכלול השירותים שאנו מעניקים לתושבי העיר בהתאמה מרבית ובמקצועיות". 

חבר מועצת העיר נחמן ניימן ומתאם קשרי הקהילה במכבי, "חברי מכבי בעיר מודיעין עילית והסביבה נהנים מפריסה רחבה של שירותי בריאות איכותיים ומתקדמים.  לאור הגידול במספר המצטרפים למכבי הרחבנו את שירותי רפואת השיניים לרווחת החברים. נמשיך לקדם רפואה מיטבית למען בריאות הקהילה".

 

רופא שיניים מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד