י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ליצמן נפגש עם חולי CF ביציאתם למחנה בשוויץ

ח"כ יעקב ליצמן הגיע להיפרד אישית מעשרות חולי CF שיצאו למחנה הנופש הבריאותי בשוויץ מטעם ארגון 'חיים לילד'

ליצמן נפגש עם חולי CF ביציאתם למחנה בשוויץ

לאחר הכנות מדוקדקות שנמשכו חודשים ארוכים יצא מחנה הנופש הבריאותי של 'חיים לילד' לדרכו. השבוע המריאו עשרות חולי סיסטיק פיברוזיס על המטוס שיוביל אותם יחד עם המדריכים המתנדבים, הרופאים והפיזיותרפיסטים של הארגון לשוויץ, שם יתארחו במשך שלושה שבועות במחנה קיץ בריאותי שישלב בין ההנאה לבין סיוע של ממש לבריאותם של החולים.

טרם עלייתם למטוס הגיע ח"כ הרב יעקב ליצמן להיפרד מהילדים ולחזק את ידיהם טרם יציאתם למחנה הנופש הבריאותי שמעניק להם אויר לנשימה, תרתי משמע.

הילדים החולים כמו המתנדבים ואנשי הצוות מטעם 'חיים לילד' התרגשו מהמחווה יוצאת הדופן כאשר ח"כ יעקב ליצמן טרח והגיע לנתב"ג על מנת לברכם לקראת יציאתם. ליצמן הודה לראשי הארגון על פעילותם למען הילדים אשר ממתינים חודשים ארוכים לפעילות זו.

ב'חיים לילד' מזכירים את שיתוף הפעולה בין הארגון לבין חברת אל על באמצעותו יכולים הטסים באל על לתרום את נקודות הנוסע המתמיד לטובת הפעילות החשובה אותה עושים ב'חיים לילד' לתועלת חולי מחלות הריאה.

מחנה הקיץ הבריאותי של 'חיים לילד' נערך תחת השגחה רפואית מלאה, ובמהלך המחנה נמשך הטיפול הרפואי בחולים בידי צוות הרופאים והפיזיותרפיסטים שנלווה למחנה באמצעות 'חיים לילד'. אוויר פסגות הרי שווייץ, הוא האולטימטיבי עבור חולי ריאה. במלון "פוסט הוטל" שבעיירה פרפן, כבר התארח בעבר מחנה "חיים לילד" ולאור המשוב החיובי, הוחלט בארגון לשוב ולקיים את המחנה במלון זה. האוויר באזור העיירה פרפן הוא צח, חריף וצלול. הנופים ומסלולי הטיולים, משובבי לב, והחולים משלבים בין הנאה לבין המשך הטיפול הרפואי.

יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר: "עם יציאת מחנה הנופש הבריאותי לדרכו, שמחנו לגלות שכבוד ח"כ הרב יעקב ליצמן טרח והגיע לשמח את הילדים לקראת הפעילות בשוויץ. הרב ליצמן מלווה אותנו שנים ארוכות והיה לנו לעזר רב גם בתפקידו כסגן שר הבריאות ואנו מלאי הערכה לפעילותו. כמו כן אנו מודים לחברת אל על על השירות המסור אותו אנו מקבלים ומזכירים כי לאור שיתוף הפעולה בין החברה לבין הארגון יכולים כל הטסים לתרום מנקודות הנוסע המתמיד לטובת המשך הפעילות לרווחתם ובריאותם של חולי מחלות הריאה".
חיים לילד אל על סקלר ליצמן חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד