כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גולדיס מחממת את החורף

גולדיס מציעה תפריט חורף חם ומגוון כמיטב המסורת העשירה של המעדנייה האהובה ● בשורה לתושבי גוש דן- מבצע משלוח חם ב39 שקל בלבד בעיצומו

גולדיס מחממת את החורף
אוכל ברמה צילום: יח"צ

גולדיס, מעדניית הבית לאוכל גורמה יהודי, מגישה תפריט חם בעיצומו של חורף קר. הגשם בחלון מזמין את כולנו להתכנס פנימה ולהתכבד בארוחה שממלאת בחום את הגוף והנשמה. גולדיס מזמינה אותנו להיכנס אל "הבית", אל מעדניית הבית של מאכלי הגורמה ולהנות מהמגוון העצום, המכובד והמושקע של המעדניה האהובה בירושלים



מאכלים משובחים • יח"צ.

גולדיס מציעה תפריט אמצ"ש רחב ומגוון וכמובן – תפריטי שבת וחג ברמה יהודית אקסלוסיבית. על השפע הקולינרי האנין אחראיים הצוות המנצח שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס שמרכיבים יחד קולאז' ייחודי מרהיב של טעמים וניחוחות. במגוון העצום תמצאו מצע רחב של מנות עיקריות, בשרים, עופות ודגים לצד תוספות במגוון ייחודי ושפע עשיר של קינוחים ברמת גימור יוקרתית תחת ההשגחה המהודרת של הבד"ץ העדה החרדית.

גולדיס מזמינה אתכם להנות ולגוון את התפריט האהוב עליכם על ידי ביקור ב"פינת השף" של גולדיס, פינה האמונה על הכנת מנות מיוחדות המתחלפות מידי שבוע בהתאם לרוח העונה וגלגל השנה היהודי. וכעת – מאכלים מחממי לב כזריקת כח בעיצומו של החורך הקר.

לאחרונה, הרחיבה גולדיס את מעגל לקוחותיה על ידי חשיפת תושבי המרכז לטעם הירושלמי הייחודי של מפרט גולדיס. עם השקת המבצע "משלוח חם ב39 שקל בלבד" נוספו אלפי לקוחות מתמידים מרחבי גוש דן שגילו את הטעם הייחודי וממשיכים להנות מהמבצע החם שעדיין בעיצומו.

ישנו רכיב ייחודי המאפיין את כל חברי המועדון ולקוחותיה הקבועים של מעדניית גולדיס - אנינות טעם וכבוד לרמת גימור איכותית, מוקפדת ומושלמת.

מעדניית גולדיס מציעה גם שירותי קייטרינג לאירועים בבית או באולם בכל קונספט שתבחרו.

להזמנות מירושלים וגוש דן בקרו באתר שלנו: goldys.co.il  או חייגו: 02-5384534 / 0548420520.

אולמי בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד