כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בית ישראל" מגישים:

קונספט אירועים משפחתי לאירוע האישי שלכם

כך תערכו אירועים אישיים וחמים כבר מצוות, בריתות וכנסי בוטיק קטנים ברמת אירוח יוקרתית ועשירה כמיטב המסורת של בית ישראל

קונספט אירועים משפחתי לאירוע האישי שלכם
אולמי בית ישראל צילום: יח"צ

אולמי בית ישראל הוותיקים בירושלים בבשורה לבעלי השמחות המשפחתיות, חובבי השמחות המרגשות המארחות את מעגל הקרובים ביותר תוך רצון לערוך אירוע אקסלוסיבי בקונספט ייחודי ומושקע. בית ישראל פותחת את שערי "היכל הזית" לאירועים החל מ- 50 משתתפים ברמת אירוח יוקרתית ועשירה כמיטב המסורת של בית ישראל.

"היכל הזית" הינו אולם בוטיק המארח עד 220 אורחים ומתאים לאירועי בוטיק משפחתיים בסטייל יוקרתי. אירועים אישיים וחמים כבר מצוות, בריתות וכנסי בוטיק קטנים.

נוסף על "היכל הזית" כולל מתחם האולמות את "היכל הגפן" היוקרתי, האולם המהודר ורחב הידיים מכיל עד 600 מקומות אירוח ומתאים לאירועים רבי משתתפים כחתונות גדולות, כנסים מיוחדים ואירועים עסקיים.

שתי היכלות הפאר של אולמי בית ישראל מאופיינים בעיצוב מושקע ועשיר עד לפרט הקטן ביותר וניתנים בנוסף לעיצוב אישי בהתאם לקונספט האירוע. לאולמות כניסות נפרדות לגברים ולנשים ונגישות אף לכניסת נכים. התפריט העשיר והמגוון של אולמי בית ישראל מורכב ביד אומן על ידי הצוות המנצח - שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס האמונים על הרכבת יצירות קולינריות מרהיבות בטעם "בית ישראל" תחת ההשגחה המהודרת ביותר של הבד"ץ העדה החרדית.

השילוב המופלא של עיצוב מושקע, דיוק מוקפד, תפריט אנין, כשרות מהודרת והתאמה אישית ממקמים את אולמי בית ישראל בראשית מדרג אולמות היוקרה של הציבור החרדי בירושלים.

צוות ההפקה של בית ישראל ערוך להתאים עבורכם את ההפקה המדויקת ביותר לאירוע המושלם שלכם.

להפקת אירוע מושלם בניחוח "בית ישראל" חייגו: 02-5384534

אולמי בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד