כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מיצוי זכויות עובדים? הכירו את אתר זכות העובד

לרוב שכירים יוצאים מנקודת הנחה כי המעסיק נותן להם את כל הזכויות שמגיעות לכם. מרגישים כי חלק מהזכויות שלכם נפגעות? זה הזמן להכיר את אתר זכות העובד

מיצוי זכויות עובדים? הכירו את אתר זכות העובד
זכויות עובדים צילום: FREEPIK

זכויות עובדים הן זכויות חשובות מאוד שקשורות ליחסי עובד מעביד. לצערנו בעולם שבו אנו נמצאים, לא מעט מהזכויות של העובדים אינן נשמרות. ישנם מעסיקים שמרגישים כי הם נמצאים בעמדת כוח, ולכן הם לא דואגים לשמור על זכויות העובדים. במצב כזה הפגיעה עשויה להיות משמעותית מאוד, כזאת שלעיתים אפילו לא תהיו מודעים עליה. הרי שכירים בשונה מעצמאים סומכים ברוב המקרים בעיניים עצומות על המעסיק שלהם. הרי הם יוצאים מנקודת הנחה כי המעסיק נותן להם את כל הזכויות שמגיעות לכם. מרגישים כי חלק מהזכויות שלכם נפגעות? זה הזמן להכיר את אתר זכות העובד.

יש מי שדואג לזכויות שלכם

אתם מריחים כי משהו לא תקין ביחסים שנרקמים בניכם לבין המעסיק שלכם? לא משנה באיזה עמדה נמצא המעסיק שלכם, הוא לעולם לא יכול לפגוע בזכויות שלכם. מדובר על זכויות בסיסיות שכל מעסיק מחויב לשמור עליהן – אפילו אם הוא לא מודע אליהן. אתר זכות העובד הוקם על מנת לשמור על הזכויות של העובדים בישראל. זכויות עובדים חייבות להישמר על מנת שיהיה ניתן להחזיק במקום עבודה אחד זמן רב. הצוות של האתר ידאג לבדוק לעומק את ההתנהלות של מקום העבודה כלפיכם. אין סיבה שתרגישו כי אתם נלחמים לבד במערכה הזאת.

מגוון רחב של מסלולים

באתר זכות העובד תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים שבהם תוכלו לבחור. המסלולים כמובן מאפשרים שמירה על זכויות עובדים, כאשר ההסתכלות מתבצעת אחורה. הצוות של האתר יבחן כי לאחר השנים האחרונות קיבלתם את כל הזכויות שמגיעות לכם. בדיקת תלושי שכר וכל ההפרשות השונות שאותן המעסיק מחויב לבצע עבורכם. כמובן שברגע שמתגלה ליקוי כזה או אחר תהיה לכם הזכות לפעול בהתאם. תוכלו לפנות אל המעסיק על מנת לקבל את מה שמגיע לכם מתוקף החוק. במקרה שבו לא תהיה תשובה תוכלו לפנות לעורכי דין ולבית המשפט.

תשפרו את העתיד שלכם

כאשר אתם מבצעים בדיקת תלושי שכר ובדיקה מקיפה של התנאים – גם העתיד הופך להיות ורוד. תוכלו לדעת כי יש שעובד מסביב לשעון על מנת לגרום לעתיד שלכם להיות טוב בהרבה. הרי ברגע שמתקנים את כל הליקויים מהעבר, באופן אוטומטי המעסיק לא יחזור על אותן הטעויות. כך שתוכלו לדעת כי בפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא יפגע באותן זכויות עובדים. כמובן שהצוות של אתר זכות לעובד יהיה זמין עבורכם גם במקרה שבו המצב חוזר על עצמו. אין סיבה שתרגישו כי אתם לא מקבלים את מה שמגיע לכם מתוקף החוק.

משתלם לכם לדאוג לזכויות שלכם

באתר עצמו תוכלו למצוא לא מעט מסלולים שונים שבהם תוכלו לבחור. כאשר ההבדל העיקרי יהיה בתקופת הזמן שבמסגרתה עושים את הבדיקות. ככל שהבדיקה תהיה יותר מעמיקה, כך מן הסתם יהיה עליכם לשלם בהתאם. אך לא משנה באיזה מסלול תבחרו, יהיה לכם משתלם לדאוג לזכויות שלכם. תוכלו לקבל סכומי כסף גבוהים מאוד שהמעסיק לא שילם לכם. ברוב המקרים מדובר על סכומים שגבוהים מהסכום שאותו תצטרכו לשלם. בדיקת תלושי שכר וכל הפרוצדורות האחרות לוקחות לא מעט זמן, ולכן יהיה עליכם לשלם בהתאם.

זכויות עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד