י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הצעת ליצמן נדחתה

פרסום ראשון: יהדות התורה נגד הליכוד: לאייש תפקידים

ביהדות התורה מחריפים את המאבק נגד הליכוד ודורשים פומבית לאייש את התפקידים השונים שיחזירו את ועדות הכנסת לפעילות מלאה, חף החרם האופוזיציוני

פרסום ראשון: יהדות התורה נגד הליכוד: לאייש תפקידים
חברי יהדות התורה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פרסום ראשון: שמונה חודשים לאחר הקמת הממשלה ולאחר שדרישתם הקודמת לאייש את תפקידי האופוזיציה בוועדות השונות סורבה, ביהדות התורה מחריפים את המאבק נגד הליכוד ודורשים פומבית לאייש את התפקידים השונים שיחזירו את ועדות הכנסת לפעילות מלאה.

בישיבת הסיעה השבועית הוחלט לפרסם הודעה בשם הסיעה ובה קריאה לליכוד ולשאר סיעות האופוזיציה למהר לאייש את תפקידי האופוזיציה, כדי להעצים את המאבק כנגד יוקר המחייה המתנהל בימים אלה.

מאז השבעת הממשלה באופוזיציה מחרימים את פעילות הוועדות בעקבות טענות על חלוקה לא שיוונית בין הקואליציה לאופוזיציה במספר החסרים בכמה וועדות, כבר בתחילת הדרך ביקשו ביהדות התורה לאייש את החברויות בוועדות אלא שבקשתם נדחתה.

כיום יהדות התורה היא הסיעה היחידה שאיישה את חבריה בכל הוועדות השונות, ושאר החברים טרם עשו זאת, כאשר בידי האופוזיציה גם כמה תפקידים של ראשי וועדות וכן הצעה להקמת ועדות חדשות.

בדיון בסיעה נרשם זעם בקרב חברי יהדות התורה על התנהלות הליכוד, שנטען כי אלה גם משתתפים במשלחות לחו"ל ופוגעים בכוח האופוזיציה, כאשר בדיון הציע ח"כ יעקב ליצמן להצביע נגד הצעות של חברי הליכוד, אלא שבקשתו נדחתה.

יהדות התורה יעקב ליצמן הליכוד ועדות הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד