ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הדר גולדין הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי

אלפים מלווים כעת את סגן הדר גולדין, שנפל בקרב ברפיח, למנוחת עולמים • ההכרעה כי נפטר התקבלה אמש לאחר השעה 10; ההודעה נמסרה למשפחתו • אלפי ישראלים באו לחלוק לו כבוד אחרון • ראש הממשלה שוחח עם המשפחה: "אני יודע שאתם עוברים ייסורי תופת, הרגשה שלקחו ממך ואינך שלם עוד" • צפו בשידור החי ובתמונות ממסע ההלוויה

הדר גולדין הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי

אלפי אנשים, בני משפחה, חברים, שכנים ותלמידים, מלווים בשעה זו למנוחות את סגן הדר גולדין הי"ד שנהרג ברצועת עזה ביום שישי האחרון, ומותו נקבע אמש בסמוך לחצות.

אתמול, בני משפחתו קראו לעם ישראל להשתתף במסע. בעקבות כך נסגרו כבישים רבים בסביבת בית העלמין בכפר סבא, הנמצא רק מטרים ספורים מבית משפחת גולדין.

בהלוויה צפויים לשאת דברים אחיו התאום של הדר, צור, אביו, שמחה, ארוסתו עדנה, מפקד בא"ח גבעתי סא"ל איציק כהן, הרב פנחס עציון והרב איתמר חייקין.

סגן הדר גולדין היה לוחם ומפקד בחטיבת "גבעתי", ונפל בקרב ברפיח שברצועת עזה ביום שישי, ה' באב תשע"ד. יחד עמו, נהרגו באירוע רב-סרן בניה שראל וסמל ראשון ליאל גדעוני.

ההחלטה על קביעת מותו, התקבלה בצה"ל על פי ממצאים שהובאו משטח הלחימה ותוך התחשבות בשיקולים רפואיים, הלכתיים ושיקולים רלוונטיים אחרים.







ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם שמחה ולאה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין שנפל שלשום בקרב ברצועת עזה.

רה"מ נתניהו אמר להוריו של הדר: "הדר היה דמות כבירה, גיבור גדול. אני יודע שאתם עוברים ייסורי תופת, הרגשה שלקחו חלק ממך ואינך שלם עוד. זהו כאב שלא נותן מרגוע לרגע. אני מקווה שתמצאו נחמה בכך שבנפילתו קיים את עם ישראל במאבק על עצמאותנו."

"המשפחה מקבלת בצער רב את קביעת הגורמים המוסמכים בצה"ל אשר קבעו את מותו של הדר", אמר אתמול עמיחי אטאלי, דובר מטעם המשפחה. "בשעה הקשה הזו, מבקשת המשפחה להודות לכל עם ישראל על החיבוק החם ועל התמיכה. משפחת גולדין קוראת לכל אזרחי ישראל לבוא וללוות את הדר בדרכו האחרונה".

רק בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, עזב את בית משפחת גולדין. "מדובר במשפחה חזקה", אמר בצאתו מן הבית.

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים

הראיון של הדר ואחיו התאום בערוץ 7.
הלוויה עזה חלל גולדין קצין גבעתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד