ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ראש הממשלה: "אין ערבות למאה אחוז הצלחה"

נתניהו התייחס להשלמת הפעולה ברצועת עזה: "באמצעות השמדת המנהרות פגענו במערך האסטרטגי של חמאס"

ראש הממשלה מבקר פצוע. צלם: פלאש 90
ראש הממשלה מבקר פצוע. צלם: פלאש 90

בצל הודעת צה"ל על השלמת הפעולה כנגד המנהרות והשמדתן, התייחס היום (ג) ראש הממשלה בנימין נתניהו להשלמת הפעולה ואמר: "מדובר בפעולה מורכבת שעשו חיילים גיבורים בתנאי לחימה קשים. אני רוצה לברך את הרמטכ"ל, המפקדים, החיילים ואנשי השב"כ, כולם חדורי רוח קרב שהביאה לתוצאה מרשימה ביותר".

נתניהו הוסיף ופירט את משמעות הפעולה לטווח הרחוק, אך נזהר ואמר כי הוא הזהיר מראש שאין ערבות למאה אחוז הצלחה. "הפעולה פגעה במערך אסטרטגי שהחמאס השקיע בו מאמץ אדיר במשך שנים. היכולת שהחמאס הכין בחפירת המנהרות הללו הייתה מאפשרת לו לחטוף ולרצוח אזרחים וחיילי צה"ל רבים, על ידי תקיפה בו-זמנית מהרבה מנהרות שחודרות לשטחנו. כפי שאמרתי בתחילת הפעולה אין ערבות למאה אחוז הצלחה, אבל עשינו הכול כדי להשיג את המרב.

"בעת הזאת", סיים נתניהו, "אני מבקש למסור תנחומים למשפחות שאיבדו את יקיריהן בפעולה חשובה זאת להגנת אזרחי ישראל. אני משוחח עם כולן ואומר להן כי הבנים שלהן נפלו בקרב שאין צודק ממנו. העם כולו מחבק אתכן".

אתמול התקיים דיון ביטחוני בפיקוד הדרום בהשתתפות שר הביטחון והרמטכ"ל, ובמהלכו עודכן ראש הממשלה כי כל המנהרות שאותרו במהלך המבצע הושמדו.
צוק איתן נתניהו הצלחה מנהרות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד