כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביימו את סיבת המוות

הילד נדרס מרכב האב, המשפחה טענה: נהרג מחמור

יממה אחרי שנקבע מותו של בן ה-5, הצליחה המשטרה להגיע לסיבה האמיתית בגינה נפצע הילד באורח אנוש | אמש טענו בני המשפחה כי נפגע מחמור, אולם היום התברר: רכב האב הדרדר ופגע בו

הילד נדרס מרכב האב, המשפחה טענה: נהרג מחמור
ניידת משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

הילד שנטען כי נפגע מחמור ונהרג, נדרס ע"י רכב אביו שהדרדר. כך עולה מחקירת המשטרה. אמש (ראשון) פונה הילד מאזור מצפה רמון במצב אנוש לבית החולים משפחתו טענה כי נפצע לאחר שנפגע מחמור. הילד, כבן 5, פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע שם נקבע מותו.

חוקרי המשטרה שחשדו כי הטענה אינה מתיישבת עם מה שאירע בשטח, המשיכה בחקירה במהלכה עלה כי הדיווח על פגיעת החמור היה כוזב. "לאחר מאמצי חקירה של חוקרי תחנת דימונה, חוקרי זירת עבירה (מז"פ) ובוחני תאונות דרכים נגב בשיתוף המכון לרפואה משפטית עלה חשד כי הילד לא נפגע מחמור", נמסר מהמשטרה.

במשטרה הוסיפו כי מחקירה ראשונית עולה שעל פי החשד רכבו של האב, אשר חנה במתחם הבית, התדרדר על הילד, פגע בו וגרם למותו. החקירה נמשכת.

האירוע התרחש אתמול מעט לפני השעה 15:30. במוקד מד"א במרחב נגב דווח על ילד שהובא לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 40 סמוך למצפה רמון לאחר שככל הנראה נפגע מחמור.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק לבית החולים סורוקה ילד בן 5 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. פרמדיק מד"א, משה צלח, סיפר: "הביאו אלינו ילד מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות והעברנו אותו למסוק מד"א שפינה אותו תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

ילד נהרג חמור התדרדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד