י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חזר לכוננות

המתנדבים רכשו רכב לחברם שרכבו נהרס בתאונה

מתנדב הצלה ותיק בניו יורק שנקלע עם רכבו לתאונה שיצא מכלל שימוש, הושבת גם מפעילותו להציל חיים. חבריו לארגון הפתיעו אותו עם רכב חדש מצויד ומאובזר לאחר ש-195 איש תרמו לקמפיין רשת שהוביל לרכישת רכב חדש

המתנדבים רכשו רכב לחברם שרכבו נהרס בתאונה
הרכב צילום: Yeshiva world news

מתנדבי ארגון הצלה של מחוז רוקלנד בניו יורק, הפתיעו מתנדב וותיק במתנה מדהימה, לאחר שעבר תאונה עם רכבו שיצא מכלל שימוש.

ר' נתנאל זומרס, מתנדב הצלה ותיק ומוכר בקהילות החרדיות במונסי, מתנדב בארגון הצלה של מחוז רוקלנד במונסי כבר למעלה מ-40 שנה, ונותן מענה לאלפי קריאות חירום במהלך עשרות השנים שלו בהתנדבות.

לפני מספר שבועות, ר' נתנאל עבר תאונת דרכים, ממנה הוא יצא שלם בניסים, אך מכוניתו מסוג טויוטה קאמרי, יצא מכלל שימוש. הדבר גרם לכאב עצום לר' נתנאל שלא היה מסוגל עוד להיענות לקריאת הצלה ובעצם הושבת מפעילות, דבר שהוא מגדיר כיעוד הגדול ביותר שלו בחיים. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

הרכב שהושבת בתאונה.

חבריו לארגון הצלה יצאו מיד לפעולה ופתחו בקמפיין לרכישת רכב חדש עבור ר' נתנאל, כולל כל הציוד והאבזור שמתנדב זקוק להם, כולל אורות חירום וסירנה.

בתוך ימים ספורים, נתרמו כמעט 20,000 דולר על ידי 195 אנשים, מה שאפשר לרכוש מכונית חדשה עבורו. ביום ראשון בערב נערך אירוע מיוחד בו הוענק הרכב למתנדב המסור, כאשר חברי הצלה רוקדים ושרים עמו בעת חשיפת הרכב החדש ולרגל נס הצלתו מהתאונה - "חסדי השם כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו".

הרכב החדש שנתרם.

מתנדב הצלה רכב חדש ארגון הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד