י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השכנים התלוננו 50 פעמים

שכבה מתה בדירתה במשך כמעט שלוש שנים

למרות ששכנים התלוננו יותר מ-50 פעמים על ריח 'בשר רקוב', זבובים ורימה, אף אחד במועצה לא עשה כלום, המשטרה מצאה שלד של אישה בת 61 על הספה בביתה בלונדון

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

אישה שכבה מתה בדירתה בלונדון הבירה במשך כמעט שלוש שנים למרות ששכנים התלוננו במועצה יותר מ-50 פעמים על ריח של 'בשר רקוב', המשטרה מצאה שלד על הספה. שרידי השלד של שילה סלאואנה, בת ה-61, נמצאו ביום שישי האחרון על ספת הסלון של דירתה בפקהאם - לונדון.

שוטרים המומים גילו גם בלוני יום הולדת ורודים בוהקים קרוב לגופה לאחר שניפצו את הדלת של הנכס בקומה השלישית. כך דווח ב'דיילי מייל'. שכנים התלוננו לראשונה על 'הסירחון הנורא' בפני עמותת הדיור באוקטובר 2019, מחאות השכנים נמשכו יותר משנתיים לפני שהמשטרה סוף סוף נכנסה בשבוע שעבר.

תושבים סיפרו כיצד חששותיהם נפלו שוב ושוב על אוזניים ערלות, כמו כן, הם סבורים כי ייתכן שהדירה נפרצה בעבר, שכנה בבניין אמרה שריח של 'עוף רקוב' מילא את דירתה במשך יותר משנתיים.

היא הוסיפה: "פניתי לעמותה המטפלת בדירות, לפחות 50 פעמים כדי להתלונן. הם תמיד אמרו שמישהו יבדוק, אבל שום דבר לא נעשה מעולם. ואז ביום שישי המשטרה הפילה את הדלת. הם אמרו שמצאו שלד על הספה".

"זה היה כל כך מפחיד איך שהם נכנסו. הבן שלי אמר שהוא קפא. הם הוציאו חלק מהדברים שלה. התיק והמעיל שלה והשאירו אותו מחוץ לדלת והיו בלוני מסיבה ורודים שהיו קשורים אבל כל האוויר יצא מהם". השכנה אמרה שלשכנים ברחבי הבלוק של 20 דירות נאמר שיש בעיה עם הניקוז כאשר התעוררו חששות בשל הריח.

לטענתם, לאחר שהתלוננו מספר פעמים, הודיעו להם שאף אחד לא בדק שם במהלך הסגר בשל הקורונה, מכיוון שלא מדובר במקרה חירום. התושבים הפכו מודאגים יותר ויותר כאשר מכתבים החלו להיערם בתיבת הדואר של האישה, שלדברי השכנים הייתה חייבת אלפי לירות שטרלינג שכר דירה, והבחינו במכתב על חובת בדיקת גז על דלת הדירה ב-2020.

אחת השכנות, שגרה בסמוך לקורבן, אמרה שהיא נאלצה לשים מגבת מתחת לדלת כדי לחנוק את הריח שהגיע מהדירה במתחם שלושת הקומות. המשטרה הודיעה לשכנים בשנת 2020 שהרבה אנשים עזבו את לונדון במהלך המגיפה והיא יכולה להיות בחו"ל.

גופה במצב ריקבון לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד