כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סער ב'נאום בגין': "לא להקמת מדינה פלסטינית"

שר הפנים בהצהרה חד משמעית נגד מדינה פלסטינית: "דמיינו מנהרות עם פירי יציאה בראש העין, כפר סבא וירושלים"

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

באירוע לציון תשע שנים להתנתקות שהתקיים הערב (א) במרכז מורשת בגין בירושלים באירוע של מרכז קטיף, השתתף שר הפנים גדעון סער שאף נשא נאום על רקע המשך הלחימה מול חמאס. במהלך דבריו הביע סער את התנגדותו לרעיון המדינה הפלסטינית.

"לא ניתן להסיר את המצור על עזה כל עוד החמאס שולט בה", פתח שר הפנים בהתייחסות ברצועה. "להיפך. יש להדק את המצור על עזה, כיון שכל חומר גלם שיכנס לרצועת עזה ישמש את משטר הטרור של החמאס לשיקום ובניה מחודשת של מערכותיו הצבאיות שמטרתן לפגוע בישראל.

"מדינה פלסטינית תקים סכנה חמורה לבטחון ישראל. אחרי שבעקבות הנסיגות מדרום לבנון ורצועת עזה קמו ממלכות הטרור של החיזבאללה והחמאס - אין להקים מדינת טרור שלישית בלב ארצנו.

"איפה שאין התיישבות - צה"ל לא נמצא, והיכן שצה"ל לא נמצא - ארגוני וגורמי הטרור נכנסים. הפועל היוצא הוא שכל פגיעה בהתיישבות היא פגיעה בביטחון. ובסופו של דבר בגבול זמן קצר מאוד".

"אינני מגיע להמשיך את הפולמוס מלפני עשור, אני אומר זאת כצופה פני עתיד. העקירה מגוש קטיף פגעה בסופו של דבר בביטחון של ישובי עוטף עזה הדרום כולו ומרכז הארץ. וכל זאת - בפרק זמן של תשע שנים - כהרף עין. זהו זמן קצר מאוד בחייה של אומה. ראינו את התהליך הזה קורה כשאנשי גוש קטיף עמדו כחומת המגן של העם כוחו מול התקפות טרור רצחניות. הטרור התחזק בעקבות הנסיגה".

סער סיים את דבריו במסר של חיזוק למתיישבים ביהודה ושומרון: "כשם שאותם מתיישבים היו חגורת הביטחון של עם ישראל, ההתיישבות ביהודה ושומרון היא חומת המגן של התושבים בשפלת החוף, במרכז ובירושלים ולכן צריך לשמור עליה ולחזק אותה.

"מי שמאמין שאהדה בין לאומית לה אנו זוכים בעקבות ויתורים היא דבר ששורד מעבר לתקופה קצרה, שידע שזהו מוצר מתכלה. בעניינים החיוניים לביטחון ישראל אין לוותר על אינטרסים חשובים לביטחון ישראל בשביל אהדה בין לאומית קצרה".

בסיום האירוע הוסיף סער ופירסם בעמוד הפייסבוק שלו את ההשוואה אותה ערך בין ההתנתקות מרצועת טזה למתיישבים ביהודה ושומרון. "הנסיגה דרדרה את המצב הביטחוני בישובי עוטף עזה, הנגב המערבי, הדרום כולו ועד מרכז הארץ. כשינסו למכור לכם נסיגה מיהודה ושומרון (גם תחת הכותרת הורדרדה "אופק מדיני") - דמיינו מנהרות עם פירי יציאה בראש העין, כפר סבא וירושלים".
טרור עזה סער גדה אהדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד