י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתקפה על נתניהו

דוד אמסלם לקראת כניעה? "עובר לי בראש לפרוש"

השיחה של נתניהו עם חיות שברה אותו? "אני לא נמצא בפוליטיקה בשביל ג׳וב. אני נהיה חולה ממה שקורה כאן". כך אומר הבוקר ח"כ דודי אמסלם שמפתיע ומגלה כי "מעת לעת אני מבין שזה מסע קשה וכפוי טובה. הרבה פעמים עובר לי בראש לפרוש" 

דוד אמסלם לקראת כניעה? "עובר לי בראש לפרוש"
דוד אמסלם עם בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו איבד לכאורה, לפחות לעת עתה את אחד מחייליו הנאמנים הלא הוא חבר הכנסת דודי אמסלם, שנפגע מכך שהתנער מדבריו בשיחה עם נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות.

חבר הכנסת דוד אמסלם ממשיך גם הבוקר (שלישי) להסביר שלא הסגנון הוא העיקר אלא מהות הדברים והמאבק שאותו הוא מנהל לייצוג הולם. בראיון לשרון גל ב'גלי ישראל' אומר הבוקר אמסלם: "לא באתי לכנסת כדי לקבל רכב ושני עוזרים, יש עם ישראל וחייבים לבצע שינוי. מה שהיה עד היום - לא יכול להמשיך. אם אנחנו, אני, אמסלם דוד, לא נעשה רפורמה במערכת המשפט, הפרקליטות והמשפט… אם אנחנו רוצים להיות חלביים כדי לקבל עוד מנדט שניים בקצה - אני לא בעמדה הזו".

לדבריו, "אנחנו צריכים להביא את האג׳נדה שלנו בצורה ברורה ואני מאמין שרוב הציבור הימני זה מה שחשוב לו. זה התפקיד המרכזי של הממשלה שלנו, אנחנו חייבים לעשות במערכת המשפט סדר. מי היה בשלטון 12 שנה? אנחנו! על מי אנחנו מלינים? רק על עצמנו". 

באשר ליחסיו עם בנימין נתניהו, ח"כ אמסלם הוסיף וסיפר לשרון גל: "אתן לך דוגמא: כשהייתי יו"ר הקואליציה הגשתי הצעת חוק בנושא המשפטי ומי פעל מולי כדי שאוריד את זה? נתניהו. לא רציתי לעשות בזמנו רעש. מי ביקש ממני להוריד את רעיון החוק הצרפתי? נתניהו! זה נכון מה שאמר אהרון ברק, הוא נלחם בחירוף נפש עבור מערכת המשפט והמערכת רמסה אותו. כשאתה מגלה סימני חולשה מולם… איך אני תמיד אומר: כשאתה פוגש כלב ואתה מראה לו סימני פחד - הוא נהיה תוקפני אליך".

אמסלם מבקש לצנן את ההתלהבות מהמתיחות ומבהיר: "לא עניתי לנתניהו? שטויות, אנחנו לא מדברים על בסיס יומיומי, כשצריך נדבר. תתפלא, לפעמים אנחנו לא מדברים חודש, זה שולי, אנחנו ניפגש ונדבר".

ח"כ דודי אמסלם מפתיע ואומר במהלך הראיון: "מעת לעת אני מבין שזה מסע קשה וכפוי טובה. הרבה פעמים עובר לי בראש לפרוש, זה תמיד נמצא לי בראש. האמת שלי מאד ברורה, אני רואה את התמונה מאד ברור, יש אנשים שמסיבות פוליטיות לא הולכים על התמונה הזו למרות שהם רואים אותה. תשאל את נתניהו עצמו - באתי אליו כשבנט היה בחוץ. אמרתי לו שאני לא רוצה להיות שר, מספיק לי ח"כ. אני לא נמצא בפוליטיקה בשביל ג׳וב. אני נהיה חולה ממה שקורה כאן".

דוד אמסלם בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד