כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לא חייבים לצאת מהבית

הסכם הרפואה ההיברידית ששינה את פני עולם הבריאות בישראל

בשנת 2018 וכחלק מתכנון להפוך את מאוחדת לקופה ההיברידית הראשונה בישראל, חתמה מאוחדת עם ענקית הטלרפואה האמריקאית אמריקן וול, הסכם ששינה את פני עולם הבריאות בישראל • הגיע הזמן שלכם לקבל שירותי רפואה איכותיים, מבלי לצאת מהבית

הסכם הרפואה ההיברידית ששינה את פני עולם הבריאות בישראל
רפואה היברידית צילום: מתוך אתר החברה

הגיע הזמן שלכם לקבל שירותי רפואה איכותיים, מבלי לצאת מהבית. הרבה לפני התפרצות נגיף הקורונה, שגרמה לכל המשק לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע למפגשים פרונטליים בשל חובת הבידוד, מאוחדת הייתה שם בשביל להעביר את לקוחותיה אל הדור החדש של הרפואה. הדור החדש הזה, עליו נרחיב מיד, מאפשר ללקוחות מאוחדת ליהנות מחוויית שירות חדישה, מהירה, מתקדמת ובעיקר – חוסכת זמן רב ומאמץ.

בשנת 2018 וכחלק מתכנון להפוך את מאוחדת לקופה ההיברידית הראשונה בישראל, חתמה מאוחדת עם ענקית הטלרפואה האמריקאית אמריקן וול, הסכם ששינה את פני עולם הבריאות בישראל.

אמריקן וול מספקת שירותי רפואה מרחוק בעזרת פלטפורמה לביצוע שיחות וידאו בין רופאים למטופלים שנמצאים בבית או בכל מקום אחר שיש בו מחשב או טלפון חכם. בכך הפכה מאוחדת לארגון הבריאות הקהילתי הראשון בארץ והראשון מחוץ לארצות הברית שמשתמש בשירותי החברה.

מטרת הרפואה ההיברידית הינה חיסכון בזמני המתנה לתורים, חיסכון בזמן נסיעה למרפאה וצמצום הפערים בין מרכז לפריפריה. כך יוכלו לקוחות מאוחדת מהצפון והדרום לקבל שירותי רפואה מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר.

עם השנים, כך צמחו והתפתחו להם כלל השירותים ההיברידיים של מאוחדת והיום לקוחותיה יכולים ליהנות גם משירותי רפואה דחופה באמצעות המיון ההיברידי בלילות, בסופי שבוע ובחגים, להתייעץ עם מיטב המומחים והמטפלים בתחומי רפואה שונים, לבצע הזמנת תרופות מרשם, מוצרי פארם, היגיינה וקוסמטיקה ולקבל את המשלוח עם שליח עד הבית ולהיבדק עם מכשיר הטייטו ההיברידי בזמן הביקור הדיגיטלי עם הרופא/ה האישי שלכם והכל בלי לצאת מהבית.

רפואה היברידית - יתרונות

הרבה לפני הקופות האחרות, מאוחדת הבינה את הצורך במתן שירות היברידי ללקוחותיה. אך מה זה בעצם "רפואה היברידית"?. הכוונה לשירותי רפואה הניתנים לבחירה – שירות רגיל המוכר לנו עד היום במרפאה ופגישה פרונטלית מול צוות הרופאים או שירות חדש ודיגיטלי המאפשר לעשות את אותן הפעולות מהבית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

השילוב בין הקדמה לבין הישן והמוכר מאפשר ללקוחות מאוחדת בחירה רחבה ומגוונות שנותנת מענה לכלל קשת הגילאים והאוכלוסייה. אם הנכם בחופשה ומישהו אינו מרגיש טוב, אפשר להתייעץ עם רופא/ה באופן מקוון הישר מבית המלון. אם היה יום עמוס בעבודה וצריך לקחת את הילד/ה לרופא/ת הילדים, ניתן לעשות זאת מהסלון בבית.

מאוחדת מציעה לך שירותי רפואה רבים הניתנים לביצוע מהבית. החל מביקור דיגיטלי של רפואת משפחה, ילדים, נשים ועור ועד לליווי הריון היברידי, מיון היברידי, הזמנת תרופות עד הבית, טיפולי שפה מרחוק, טיפולי פיזיותרפיה מרחוק, עבודה סוציאלית ואפילו פגישת ייעוץ עם רוקח היברידי.

מכשיר הטייטו ההיברידי שמשנה את התמונה

מכשיר הטייטו ההיברידי, מכשיר קומפקטי וחכם, מאפשר בדיוק את הדבר היחיד שהיה חסר לך עד כה בביקורים הדיגיטליים עם רופאים שלך וגם במיון ההיברידי: בדיקות אוזניים, גרון, לב, ריאות, עור ועוד.

הטייטו ההיברידי בודק ומשגר נתונים לרופא/ה במהלך הביקור הדיגיטלי ובכך מאפשר אבחון שלם ומלא והתאמת טיפול מדויקת – בלי להגיע למרפאה או למוקד. הטייטו ההיברידי ניתן לרכישה במאוחדת פארם – רשת בתי מרקחת היברידיים.

רוצים להצטרף למהפכה ההיברידית של מאוחדת וליהנות מכל היתרונות? השאירו פרטים בטופס >>

מאוחדת שירותי בריאות רפואה הוליסטית היברידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד