כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אמהות בישראל כבר יודעות שזו המתנה המושלמת

מי מאתנו לא מצאה את עצמה חושבת מה אוכל להעניק ליולדת הטרייה? מי מאתנו לא רוצה לתת מתנה מיוחדת ושונה לבייבי שלה או לחברה קרובה שילדה זה עתה?

אמהות בישראל כבר יודעות שזו המתנה המושלמת
מתנה לבייבי צילום: יח"צ

מי מאתנו לא רוצה שהבייבי שלה לא יבכה כל לילה
ולא ירגיש חוסר נעימות בתוך הבגד?

כ67% מהתינוקות סובלים מגירויי עור בגיל הרך והטיפול המסורתי הינו משכות מסוגים שונים, אך ברוב המקרים הבעיה היא אינו עור התינוק, אלא טיב הבד שעל גופו.

לעור הבייבי שלכן מגיע בגד נוח ומפנק, בגד באיכות הגבוה ביותר וכמובן שחשוב שיהיה מותאם אליו אישית.

את המקרה הבא כל הורה טרי לתינוק מכיר, ברגע שהתינוק נכנס לחיינו, הסלון בית הופך למסלול דוגמנות. הלבשת תינוק היא משימה בלתי פוסקת, במיוחד כאשר מדובר בתינוקות בעלי עור רגיש.

עם לידתו של הבייבי שלכם מתחילות להגיע אין ספור מתנות מחברים ומבני משפחה, אקססוריז בשלל גוונים ועיצובים, ומי שנהנה מזה יותר מכל היא את.
כדי להעניק פתרון לבעיה הזמנו לראיון את סיון, שבבעלותה חברת Little baby, חברה המעניקה פתרון איכותי ואסתטי לעור התינוק שלכן, בגדי ילדים בהתאמה אישית עם שם הילד/ה בהדפסה איכותית שנשמרת לאורך זמן.


הרבה מאד מלקוחותיה של סיון סיפרו כי זכו לשאלה המחמיאה: "מאיפה הבגד המדהים הזה? אני רוצה גם!". הייחוד של Little baby הוא בייחודיות של כל פריט, מהסיבה שהפריט לעולם לא תהיה זהה לזו של חברתך.

חברת Little baby מספקת את מוצרי התינוקות מכל הסוגים, החל מסינרים בעיצוב אישי עם שם הבייבי שלכן, דרך בגדי תינוקות ממגוון סוגים שונים ועד ערכות חלאקה לגילאי 3 עם שם הילד.

סיון מספרת שLittle baby  הוא הגשמת החלום שלה:

"הפכתי לאמא בפעם הראשונה לפני שלוש שנים ותמיד היה בי את הרצון לעצב מוצרי תינוקות וילדים ממש חלום ילדות כזה!

החלטתי להקדיש את כל הזמן והמשאבים שלי בעיצוב בגדי ומוצרי ילדים ותינוקות".

סיון מוסיפה שכל המוצרים הם מוצרים שילדיה לובשים ומשתמשים בהם באופן קבוע והם מוכחים כביגוד באיכות גבוה, כל מוצרי היודאיקה כמובן באישור הרבנות
"אני מאמינה ששם הילד הוא לא רק הצליל האהוב עליו ביותר במהלך חיו, אלא הוא דרך מדהימה לעזור לו לגלות את הייחודיות, את היתרונות ואת החוזקות שלו".

המענה האישי חשוב לסיון מאוד מול הלקוחות שלה, "אני עוזרת ללקוחות שלי לבחור היכן בדיוק ימוקם שם הבייבי על הפריט", סיון מאמינה שהאמונה בבורא עולם תסייע להפיץ את הבשורה של החברה שלה לתת פתרון לאימהות לתינוקות וילדים בעלי עור רגיש בישראל.

"אני רק עושה את ההשתדלות וה׳ יביא כבר עד אליי".

באתר החברה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי איכות שנראים מצוין, במגוון רחב של מידות וצבעים שמתאימים לתינוקות, מארזי לידה סטים לעגלה, מוצרי יודאיקה, חליפות, אוברולים, אקססוריז ועוד.

סיון מספרת שאת החברה היא פתחה לפני שנתיים אך אתר האינטרנט החדש שלה נפתח במטרה להנגיש את הפתרון ואת המוצרים לכל אמא ותינוק בישראל תוך היכרות אישית עם הצורך בביגוד איכותי לתינוקות.

אתן מוזמנות להיכנס לחנות האינטרנטית של חברה ולגלות עולם שלם של מוצרים כולל מוצרי יודאיקה וערכות לחלאקה לקטנטנים שלכם ולהתרשם מהתוצרים, למידע נוסף על המוצרים והזמנה אישית שלחו לנו הודעת ווצאפ, החברה מספקת משלוחים לכל רחבי הארץ עד בית הלקוח.

אתר- https://littlebaby.co.il/

ווצאפ של בית העסק -+972 53-9744811 
לשאלות נוספות מוזמנות לשלוח הודעה- https://bit.ly/3LPffry



מתנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד