י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
Truth Social

התנפלות שיא: הרשת החברתית החדשה של טראמפ במקום הראשון במצעד ההורדות

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ השיק רק אתמול את הפלטפורמה החדשה שתהווה תחליף לאפליקציית המסרים "טוויטר", ומיליוני המשתמשים התנפלו על חנות האפליקציות של אפל, עובדה שזיכתה את האפליקציה הטרייה במקום ראשון במצעד ההורדות

התנפלות שיא: הרשת החברתית החדשה של טראמפ במקום הראשון במצעד ההורדות
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

האפליקציה החדשה של טראמפ Truth Social" נמצאת כרגע במקום הראשון במצעד ההורדות של האפליקציות החינמיות של אפל.

נשיא ארה”ב לשעבר דונלד טראמפ ניצל את ההזדמנות "ביום הנשיאים" שהתקיים אתמול בארה"ב והשיק את הפלטפורמה החדשה שלו שאמורה לשמש כאלטרנטיבה לרשת החברתית "טוויטר".

מייד עם תום ההכרזה התנפלו מיליוני אנשים על חנות האפליקציות של אפל (הפלטפורמה החדשה אינה זמינה בשלב זה לבעלי אנדרואיד) במטרה להוריד את "Truth Social" לנייד שלהם, עובדה שהזניקה את האפליקציה הטרייה למקום הראשון במצעד ההורדות בחנות האפליקציות של אפל.

מסתבר שהביקוש המטורף ל "Truth Social" הצליח להפתיע גם את יוצרי האפליקציה, כשמשתמשים רבים דיווחו על תקלות, וחלקם אף לא הצליחו להתחבר לאפליקציה, דבר שאילץ את החברה להוציא הודעה בה נכתב: "הרשת החברתית עלתה לאוויר אך כרגע ישנה בעיה בליצור משתמשים חדשים. נרחיב בהקדם את יכולות האתר כדי שגולשים נוספים יוכלו להתחבר".

דיווין נונז, חבר קונגרס לשעבר שתמך בטראמפ לאורך כל הנשיאות שלו, משמש כיום כמנכ"ל האפליקציה הרגיע כשהבטיח שעד סוף חודש מרץ האפליקציה תסיים את ההרצה שלה ותהיה זמינה לכולם: "השבוע נתחיל להריץ את האפליקציה לאנשים בארה"ב בעזרת חנות האפליקציות של אפל" סיפר נונז. "המטרה שלנו, ואני חושב שנעמוד בה, היא להגיע לסוף מרץ עם אפליקציה שעובדת באופן מושלם בארה"ב", אמר נונז.

כזכור, החברה החדשה שהוקמה על ידי טראמפ, בשם "קבוצת טראמפ מדיה וטכנולוגיה" הכריזה באמצע חודש אוקטובר על כך שבקרוב תציע לעולם, ובעיקר לשמרנים ולרפובליקנים, את הפלטפורמה - "האמת החברתית" - Truth" Social שתהווה רשת חברתית לאפליקציית המסרים הפופולריות "טוויטר" לאחר שחשבונות הטוויטר והפייסבוק של טראמפ הושעו ללא הגבלת זמן בשנה שעברה על רקע הפריצה לגבעת הקפיטול שבו האשימו אותו כגורם המרכזי שאחראי לכך, עקב התבטאויותיו ברשתות ע"כ שהבחירות האחרונות נגנבו ממנו באמצעות הונאה.

דונלד טראמפ רשתות חברתיות רשת חברתית אפליקציה אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד