ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"עשה אקזיט, כל השאר לא חשוב"

אבידר הודיע על התפטרותו מהממשלה ותקף את בנט

כצפוי, אלי אבידר התפטר מתפקידו כשר בממשלה, הודיע על חזרתו לכנסת ותקף בחריפות את הממשלה ובמיוחד את בנט. "הוא עשה אקזיט והפך לראש ממשלה. כל השאר לא חשוב". צפו

אבידר הודיע על התפטרותו מהממשלה ותקף את בנט
אלי אבידר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר אלי אבידר הודיע לפני זמן קצר (שלישי) על התפטרותו מהממשלה וחזרתו לכנסת. בנאום שנשא בכנסת הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט.

"בדיוק כפי שהתחייבתי עם מינויי לשר, לפני מספר דקות הגשתי את מכתב התפטרותי מהממשלה. אמרתי מייד עם המינוי שאמשיך בתפקידי כל עוד יהיה תוכן בתפקיד וכעת אני מקיים את ההבטחה שלי", פתח השר אבידר.

בדבריו הסביר כי הכין תוכניות לממשלה לשנים הקודמות ומשסיים הוא החליט לסיים את תפקידו, "כשתהיה ממשלה שיודעת להתעלות מעל כיבוי שריפות ואִלתוּרים. ההתפטרות הזאת מגיעה לפחות שלושה חודשים מאוחר מדי, מהרגע שהמינוי לשר המודיעין הפך ללא רלבנטי. התבקשתי להישאר. הציעו לבנות לי משרד וסירבתי מיד".

"ההתפטרות שלי היום לא מפתיעה אף אחד", הוסיף אבידר שתקף, "מדיניות הממשלה בחודשים האחרונים הפכה את ההישארות בממשלה לבלתי נסבלת. המתנתי לבקשת ראשי הקואליציה כדי לא לזעזע, וגם לראות אם, כפי שקיוויתי, המדיניות של הממשלה הקודמת תיפסק".

אבידר תקף את ראש הממשלה בנט, ואמר שהתנהלותו מוכיחה כי "אין לו כל מחויבות לקיים את הרוטציה. הוא עשה אקזיט והפך לראש ממשלה. כל השאר לא חשוב. איילת שקד הייתה היחידה שהתנגדה. זה מסביר מי מכתיב את המדיניות לנפתלי בנט". בהמשך כינה אותו אבידר ראש ממשלה היסטרי, וחשף כי ביטל פגישה מתכוננת עם ראש הממשלה לאחר שראה כי אין עם מי לדבר.

"אני חוזר לכנסת להשפיע משם. הולך לעשות את הכול שהממשלה הזאת תשלים את ימיה. יחד עם זאת, שרידות הממשלה היא לא ערך שעומד לבדו", ציין אבידר שלא חסך ביקרות גם על יש עתיד "אני מבין את החשש מהאלטרנטיבה, אבל אנחנו, לא יכולים להיות גרועים יותר מממשלת החושך שהחלפנו.
הממשלה הזאת חייבת לעמוד בהבטחותיה לציבור. אפעל מתוך הכנסת למען משקי הבית הקורסים, העצמאים, לחיזוק הדמוקרטיה".

אלי אבידר נפתלי בנט התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד