י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"פותחת דלתות לקהילות מגוונות"

שילוב חרדים בהייטק: גוגל תשקיע 25 מיליון דולר בישראל

גוגל הכריזה על תמיכה ביוזמת הממשלה להגדלת מספר עובדי ההייטק ל- 15% מסך כוח העבודה בישראל, תוכנית שתושג תוך 5 שנים

שילוב חרדים בהייטק: גוגל תשקיע 25 מיליון דולר בישראל
עבודה בהייטק צילום: unsplash

ענקית הטכנולוגיה 'גוגל' תשקיע 25 מיליון דולר על מנת לספק יותר הזדמנויות בשילוב בהייטק הישראלי עבור אוכלוסיות בתת-ייצוג כגון נשים, ערבים וחרדים.

מטרת הפגישה שנערכה בין ענקית הטכנולוגיה למשרד הכלכלה, היא היכרות עם השוק הישראלי, אתגריו וההזדמנויות הטמונות בו ובכוונת גוגל העולמית להרחיב ולגוון את כוח האדם בהייטק כמו גם לבחון את נושא מעבר הממשלה לענן (מכרז נימבוס).

במהלך הפגישה הכריזה סמנכ"לית הכספים של גוגל, כי תתמוך ביוזמת הממשלה להגדיל תוך 5 שנים את מספר עובדי ההייטק ב-10% מסך כוח העבודה בישראל לכדי 15%. ענקית הטכנולוגיה תשקיע 25 מיליון דולר על מנת לספק יותר הזדמנויות בשילוב בהייטק הישראלי עבור אוכלוסיות בתת-ייצוג, כמו: נשים, ערבים וחרדים.

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא, מסר: "ישראל הייתה מאז ומתמיד בחזית הטכנולוגיה העולמית ואני שמח שגוגל שותפה שלנו להגשמת החזון להטמעת השינוי הדיגיטלי בשוק העבודה. יצירת מקומות עבודה נוספים בהייטק שהם מתגמלים ובעלי פריון גבוה תספק הזדמנויות לצמיחה כלכלית עבור כל אזרחי ישראל. על מנת להגשים את החזון הזה יש להקנות את הכישורים המתאימים וראוי שתוכנית ההכשרה תגיע למגוון אוכלוסיות ותהפוך את המשרות הללו לזמינות ונגישות. אנו גאים בשותפות עם גוגל שפותחת דלתות לקהילות מגוונות שהן חסרות ייצוג מספק בשוק העבודה ובמגזר הטכנולוגיה בפרט".

הייטק גוגל השקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד