כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מיוחד: נוסע באוטובוס ההפוך משחזר את הפיגוע

נפתלי ארנטל עמד לשלם לנהג, כשהאוטובוס הזדעזע • "הייתי מאובן. כשהתאוששתי התקשרתי להרגיע את אשתי"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

נפתלי ארנטל, בן 25 נשוי ואב לילדים, היה באוטובוס במהלך הפיגוע הקשה בירושלים. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא משחזר את הדקות הקריטיות.

"בשעה 13:00 בערך הגעתי לתחנת האוטובוס, והמתנתי במשך זמן מה עד להגעתו", פותח נפתלי. "עם הגעתו, עלו כמה אנשים ואני אחריהם. שניים או שלושה אנשים שילמו והתיישבו, ואני עמדתי על המדרגות ממתין שהנהג יתפנה".

"לפתע האוטובוס ספג מכה חזקה בחלקו האחורי, אני עדיין הייתי על המדרגות - נהדפתי לשמשה הקדמית וספגתי חבטה קלה. ירדתי מהדלת שהייתה עדיין פתוחה, וניגשתי לראות איזה רכב או משאית פגע באוטובוס. כמוני, עשו גם הנהג והנוסעים המועטים שהיו באוטובוס.

"ברגע שעקפתי את האוטובוס, הותקפתי בהלם, ראיתי טרקטור גדול הנהוג על ידי ערבי תוך נסיון להפוך את האוטובוס עם הכף. תוך שניות ספורות ראיתי שוטר יורה לעבר נהג הטרקטור. הנהג ניסה להתחמק מהירי לעברו, והספיק להפוך את האוטובוס הריק בטרם נורה ונהרג".

• מה ההרגשה באותם הרגעים?

"הייתי מאובן למשך דקות אחדות, לא יודע להסביר מה קרה. לא חשבתי שאני הולך למות, אבל גם לא עשיתי שום דבר אחר, רק צפיתי כלא מאמין במה שמתרחש ממול העיניים שלי. רק לאחר מספר דקות התאוששתי, התקשרתי לאשתי שלא ידעה מכלום, וסיפרתי לה שניצלתי מפיגוע טרקטור".

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים
פיגוע אוטובוס טרקטור שחזור נוסע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד