י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשליחות אביו האדמו"ר

הרה"צ מקאלוב שיוצא מביתר לחזק את הפריפריה

הרה"צ רבי אליעזר צבי טויב אב"ד קאלוב בביתר ובנו הגדול של האדמו"ר מקאלוב, יצא בימים אלו בשליחות אביו לרפו"ש למסע חיזוק וקירוב בפריפריה לחזק את אחב"י אנשים נשים וטף שמקבלים על עצמם קבלות טובות. צפו בתמונות 

הרה"צ מקאלוב שיוצא מביתר לחזק את הפריפריה
הרה"צ אב"ד קאלוב בחיזוק ברחבי הארץ צילום: באדיבות המצלם

בימים אלו נערך מסע חיזוק וקירוב רחוקים בערי הפריפריה ברחבי הארץ ע"י הרה"צ רבי אליעזר צבי טויב אב"ד קאלוב בעיר ביתר ובנו הגדול של האדמו"ר מקאלוב מארה"ב הזקוק לרפו"ש, 

בשליחות אביו הגדול מכתת בנו הגדול את רגליו במקומות נדחים וחלשים בבחינה רוחנית ביישובים שבדרום הארץ ביניהם הערים עפולה ובאר שבע ועוד, ועוסק בעבודת הקודש ויורד מן ההר אל העם לשמוע, להקשיב, לייעץ, ולקרב את אחב"י לאביהם שבשמים, ובאהבת ישראל ובמסירות שאין לה אח ורע, מחזק את תושבי הערים אנשים נשים וטף, ומזריח בהם את אור ה', ומאיר להם נועם אור תורה ומצוות ואמונת עולמים, כי ה' הוא האלוקים ואין עוד מלבדו. 

המוני אנשים ונשים באים בהמוניהם לשמוע את דבר ה' ומקבלים על עצמם קבלות טובות ביסודות היהדות, ורושמים את קבלותיהם על הכתב עם חתימתם, ומעבירים להרה"צ שקורא בפרטות, ומחזקם על עמידתם האיתנה להתחזק אל מול פגעי הזמן ולשוב אל ה'.  

כמו"כ עומד עימם בקשר תמידי בשלום מצבם הרוחני גם לאחר זמן חולף, וכמו"כ דורש במוסדות התורה והחינוך שהוקמו ע"י אביו הגדול ברבות השנים.

לפני שמונה שנים כשאביו האדמו"ר נפל למשכב וזקוק לרפואה, נקרא הבן לאביו אשר העמידו לעמוד בראש ארגון 'אור עולם' בארה"ק, שהוקם לפני עשרות שנים ע"י האדמו"ר לקירוב רחוקים.  

מאז נוסע הרה"צ אב"ד קאלוב ביתר מידי חודש בחדשו בכל רחבי הארץ, ובחסדי שמים פירות גדולים הניבו במשך השנים, והכל מכוחו של אותו זקן האדמו"ר שליט"א, אשר עד היום מתעניין בפעילות בארץ הקודש, הרבי שמתקשר באמצעות אישוני עיניו ובקשרי מכתבים, מחזק את אחב"י בארץ ובחו"ל.

הרבי מקאלוב פריפריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד