י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש בראש בקואליציה

הקרע מחריף: בסביבת גנץ טוענים: מיכאלי תפרק את הממשלה

המשבר בקואליציה לאחר האולטימטום של בני גנץ לא נרגע: במפלגת 'כחול לבן' מביעים תרעומת על התנגדות השרה בסוגיית הפנסיות התקציביות ומגחיכים את יושבת הראש מרב מיכאלי | מפלגת העבודה מסרה בתגובה לדברים: "ה'תחזיקו אותי לפני שאחזור לנתניהו' - לא מכבד"

הקרע מחריף: בסביבת גנץ טוענים: מיכאלי תפרק את הממשלה
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המשבר הפוליטי בין כחול לבן לשאר השותפות שמשתיק את הכנסת ואת הממשלה נמשך, כשאתמול התנהלו חילופי האשמות בין אנשיו של שר הביטחון לאנשיה של שרת התחבורה מרב מיכאלי. אמש לא הגיעו להבנות ולקראת יום חקיקה נוסף בכנסת טרם ברור האם יושג הרוב הדרוש במליאת הכנסת.

בסביבתו של גנץ כועסים על התנגדותה של מיכאלי לסוגיית הפנסיות התקציביות אותה הוא מבקש לקדם, לאחר שבמפלגתה הודיעו כי יצביעו נגדה, כך דווח ב'ישראל היום'.

בסביבת גנץ כיוונו אצבע מאשימה למיכאלי: "אם יש מישהו שיפרק את הממשלה הזאת, זו מיכאלי ומפלגת העבודה. היא תחזיר את נתניהו לשלטון. ברוב המפלגות הבינו שחוקי הביטחון של גנץ חשובים והנמיכו במהלך היום את הווליום, רק במפלגת העבודה ממשיכים להתעקש. לא ברור איך היא לא מצליחה לשלוט במפלגה שלה".

במפלגת העבודה אמרו בתגובה כי: "כתמיד, מפלגת העבודה תנהג גם הפעם באחריות ובערכיות. שיטת ה'תחזיק אותי לפני שאני חוזר לנתניהו' של גנץ לא מתאימה ולא מכבדת את השותפות הקואליציוניות. בימים אלה נדרשת רגישות חברתית וכניסה תחת האלונקה לטובת הציבורים החלשים ולטובת קיום הממשלה החשובה הזו. נמשיך לעשות כל מאמץ להגיע להסכמות לטובת אזרחיות ואזרחי ישראל".

 

 

בני גנץ מרב מיכאלי העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד